Weet je wel hoeveel Mercedes rijders hier op het Forum zitten ?Ik heb 3 stickers. met een slang die op een Mercedes logo hapt. De derde was een beetje noodzaak doordat er een behoorlijk kleurverschil ontstond na dat ik de NL sticker had verwijdert. Valt wat minder op nu.Mercedes rijders provoceren is gewoon leuk.
Weet je wel hoeveel Mercedes rijders hier op het Forum zitten ?Ik heb 3 stickers. met een slang die op een Mercedes logo hapt. De derde was een beetje noodzaak doordat er een behoorlijk kleurverschil ontstond na dat ik de NL sticker had verwijdert. Valt wat minder op nu.Mercedes rijders provoceren is gewoon leuk.
Ja da's vragen om een stoplichtsprintje met zo'n bak heLol als ik die in mijn spiegels zou zien....
http://tech.slashdot.org/tech/08/06/17/0148238.shtml (engelstalig)
Hoe meer stickers, spoilers etc., hoe agressiever de bestuurder.
Wie biedt?
Tsja dan moet je maar uit de kant gaan hèMaar het gaat mij om de bumberklevende rechts inhalende MB rijders. En (En taxi chauffeurs)
Als ik met 140/150 een rijtje vrachtwagens aan het inhalen ben. Sorry maar zo bevestig je alleen maar het stereotype.Tsja dan moet je maar uit de kant gaan hèMaar het gaat mij om de bumberklevende rechts inhalende MB rijders. En (En taxi chauffeurs)