knuppeltje
laten we als klein landje niet eens voorop willen lopen met zogenaamde milieu maatregelen die kostbaar zijn.(ontwikkeling is wel heel belangrijk)
Kernenergie is veilig en goedkoop als je het vergelijkt met andere oplossingen.wij doen duur en de landen om ons heen doen het gewoon waardoor wij het onszelf onnodig duur maken
en ik wordt gek van al die foei lelijke windmolens als ik hier door de voorheen zo mooie polder rijdt,en dan moet ik mijn dakkapel 5 i.p.v. de gewenste 3 dakpannen uit de goot plaatsen,waar niemand last van heeft maar hier heeft de schoonheidscomissie ofzo moeite mee??!!
en zoals eerder genoemd privatiseren??
gelooft er nu iemand dat 4 bedrijven die op winst uit zijn (voor de aandeelhouders) met 4 x management werkelijk voor de consument beter en goedkoper zullen zijn dan 1 landelijk dekkend en dus verantwoordelijke overheid ook al zijn die misschien minder effectief.
maar goed het bevalt me hier nog wel, dus zal het moeten slikken, ook al heb ik een pensioengat van hier tot tokio door verschillende oorzaken wat ik niet kan herstellen.
en de AOW een vraagstuk is voor de toekomst.