- Lancia Delta S4
- Shelby GT500 (Eleanor)
...bijvoorbeeld

Nee, Mathijs daar is mijn goede vriend de clown meer idolaat van dan ik.Co! je vergeet de Matra Simca Rancho!!Tja,waar moet ik beginnen?Ik ben in de eerste plaats auto-liefhebber en pas in de tweede plaats Alfa-liefhebbert dus ja.
Beginnen met:
BMW M3 E30,M5 E34,M5 E28,M635 CSI,Citroën CX Prestige Turbo,Lotus Elise,Exige oude Esprit.Lancia Stratos,Monte Carlo,Delta intergrale.Maserati Bora,Ghibli(nieuw model),Shamal,Racing.Lamborghini LM002,Urraco,Espada,Gallardo,Murciëlago.Aston Martin V8 Vantage,DB 4S Zagato,DBS V8,DB5,Ariël Atom,Westfield Megabusa,Porsche 928,Iso Rivolta Lele,Bizzarrini 5300 Stradale,Bugatti EB 110,Ford Sierra Cosworth,Range-Rover eerste serie,Range-Rover Sport Supercharged,Maseratie QP 4 en 5,enz enz enz.
Okay, dan noem ik nog even mijn 525.T topic loopt een beetje uit de hand zo![]()
Ik bedoelde eigenlijk welke andere auto liefdes de leden hier BEZITTEN, of hebben gehad, beetje meer erover vertellen enzo iedereen kan een lijstje opnoemen van andere leuke auto's
Jawel! En gebouwd ook, op de productielijn samen met de Alfa Spider en de Fiat 124 Spider.Mooi ding hoor. Had Pininfarina die niet getekend?