Ok, hier komt ie dan.Het is niet de kunst de fouten uit een ontwerp te halen, maar de goede dingen!!
Oud leusdens spreekwoord
Neen dusIk betwijfel of meneer .... het zo bedoelde om de ene bank als compressor voor de andere te gebruiken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Direct_Exhaust_Injection
The main drawback of DEI, though minor in comparison to those of conventional turbocharging, is the higher charge air temperature due to the recirculation of all exhaust gases.
Another benefit of this revolutionary system this that it is possible for it to make unlimited power, meaning it is the most efficient system known to retards and retard car makers as of now.
you know you have a bad idea when ford guys are making fun of you
Since everyone seems to think that it will run TOO HOT to be safe, I added some charge cooling to the design.
Though it will now cost more (2 intercoolers and probably 3x the V-band clamps), it should make the system even more efficient since I’ll get much cooler air in the motor. If it helps on turbos than it should help with my DEI, right?
Wie gaat hem vertellen dat als ie intercooled hij alle druk verliest omdat gas bij temperatuurverhoging uitzet en bij koeling krimpt? Ik heb geen zin om daar een account aan te gaan makenHet wordt nu nog beter, hij is zn idee aan het perfectioneren.Since everyone seems to think that it will run TOO HOT to be safe, I added some charge cooling to the design.
Though it will now cost more (2 intercoolers and probably 3x the V-band clamps), it should make the system even more efficient since I’ll get much cooler air in the motor. If it helps on turbos than it should help with my DEI, right?
Ja, en van dat eerste maar een héél klein beetjeis dit een soort poor man's perpetuum mobile waar dan alleen nog benzine en geen lucht meer in hoeft?
Hij is al "airhead" genoeg hoor, en opgeblazen ego heeft ie ook, dus nog meer lucht????Maar misschien kan deze man het ook zo aanpassen, dat er alleen nog lucht in hoeft![]()