politie in Goes belde me op, maar hij staat in vlissingen bij een autobergingsbedrijf.
via de verzekering wordt de auto nu voor de deur thuis gebracht (gratis)
(binnen 1 a 2 werkdagen)
dit wist ik dus niet, maar hoorde ik van het autobergingsbedrijf. Als de auto gewwon te rijden was, had ik de auto dus gaan halen en kosten gemaakt die ik niet zou kunnen verhalen. Een tip dus voor ieder die zijn auto op gaat halen nadat deze is gestolen (ongeacht de auto nog te rijden is of niet, gewoon thuis laten brengen want je bent er voor verzekerd, zelf alleen met WA)
Als de TS voor de deur staat ga ik foto's maken van alle schade. (politie rapport wil ik wel aangepast hebben, want daarin staat dat hij in goede staat is terug gevonden...).
Tevens controleren wat er allemaal weg is. (via inboedel verzekering kan je maximaal 300 euro terug krijgen van alle gestolen voorwerpen uit je auto wat niet auto gerelateerd is zoals jas, skeelers, zonnebril, etc. Autoradio dus niet)
Omdat ik WA was verzekerd voor de TS kreeg ik niks voor diefstal. Ik moet nog uitzoeken of ik wel wat kan krijgen als het voor vernieling is, maar die kans lijkt me klein.
Als laatst is helaas niet bekend wie dit gedaan heeft, anders kan je kosten op hem/haar verhalen (wat meesal weer niet gebeurd omdat er geen geld is). Ik zal uit de schade nog kunnen bepalen of de bestuurder letsel heeft over gehouden van de klap. Dan ga ik nog de HAP bellen. Waarom al die moeite zou je zeggen, gewoon omdat de politie er niets aan doet....
Huidge QV is WA+ verzekerd met een stevige dagwaarde