Bij deze is de beslissing gemaakt voor Jägermeister oranje, maar weet iemand hier toevallig de kleurcode van, want dan kan ik die aan de spuiter doorgeven zodat hij een prijsindicatie kan maken..
Grtz Jordi
Hoi Jordi,
Oranje oogde best goed op de foto van frank. Ook in combi met jouw witte wielen. Maar spuit aub niet de striping over de zeekant mee zoals je vaak ziek. Is zonde, verziekt de hele lijn van de auto.
Groeten,
DJ
Nope, keer met een lege fles langs een spuiterij gaan en kleurstalen vergelijken met t etiket??Bedankt voor de reacties, en ja ik ga dus egt niet de zwarte strips meespuiten, want dat vind ik egt lelijk,...sterker nog, ik ga ze zelfs hoogglans zwart spuiten samen met de deurgrepen en parafaankap...
Maar weet iemand toevallig zo uit z'n hoofd de kleurcode van Jägermeister oranje??
Of met een volle fles gaan en die dan achterlaten. Vrienden maken is nooit weg bij zulke projectenNope, keer met een lege fles langs een spuiterij gaan en kleurstalen vergelijken met t etiket??![]()
Grtz,fRank
Of met een volle fles gaan en die dan achterlaten. Vrienden maken is nooit weg bij zulke projectenNope, keer met een lege fles langs een spuiterij gaan en kleurstalen vergelijken met t etiket??![]()
Grtz,fRank