Ja ja...jeuk kan erger zijn dan pijn.Er zal vast wel iemand zijn die wil krabben.Kan haaaast niet wachten, jeukt nu al om weer bij de nodige auto's te kwijlen.We zijn er biiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjna maar nog niet helemaal , HE-LE-MAAL

Ja ja...jeuk kan erger zijn dan pijn.Er zal vast wel iemand zijn die wil krabben.Kan haaaast niet wachten, jeukt nu al om weer bij de nodige auto's te kwijlen.We zijn er biiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjna maar nog niet helemaal , HE-LE-MAAL
Ook goeiedag rem!Ja ja...jeuk kan erger zijn dan pijn.Er zal vast wel iemand zijn die wil krabben.
Zeg GROOTbek, mag ik ook ff een break na 4 uur leren???????????? Beetje aardig doen tegen mij anders rij ik je omver okay?!Wat wou je doen danLach me niet uit mafkees, jij moet leren! Hup hup
Doe maar niet, heb nogal wat massa. Kan je straks ook nog eens een bumper vervangenZeg GROOTbek, mag ik ook ff een break na 4 uur leren???????????? Beetje aardig doen tegen mij anders rij ik je omver okay?!Wat wou je doen danLach me niet uit mafkees, jij moet leren! Hup hup
![]()
Pfffff laat ze maar l*llen schat, we rijden ze zo omver met onze bakkies, ik tik voorin met mn 145 en ja geeft ze een zet na met je 146 ass, dus samen staan we aardig wat sterker. And besides that, jij spuit beter als menig kerel dus waar hebben we het eigenlijk over???????Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, laat Anita een beetje heel huh huh huhEindelijk een eenl leuke dame op het forum, wees er zuinig op heren
Pfffff laat ze maar l*llen schat, we rijden ze zo omver met onze bakkies, ik tik voorin met mn 145 en ja geeft ze een zet na met je 146 ass, dus samen staan we aardig wat sterker. And besides that, jij spuit beter als menig kerel dus waar hebben we het eigenlijk over???????Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, laat Anita een beetje heel huh huh huhEindelijk een eenl leuke dame op het forum, wees er zuinig op heren
Ik hou je in de gaten mister!Pfffff laat ze maar l*llen schat, we rijden ze zo omver met onze bakkies, ik tik voorin met mn 145 en ja geeft ze een zet na met je 146 ass, dus samen staan we aardig wat sterker. And besides that, jij spuit beter als menig kerel dus waar hebben we het eigenlijk over???????Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, laat Anita een beetje heel huh huh huhEindelijk een eenl leuke dame op het forum, wees er zuinig op heren
![]()
Grietje; maak je maar geen zorgen hoor. Ze wordt op handen gedragen