Zou -op mijn pc- hetzelfde effect hebben als een achterspoiler op een 33 1.4Is ook 'iets' sneller...NVIDIA GeForce 6800 GS/XT ook bij de dynabyte koste iets mee dan die van dibro

Zou -op mijn pc- hetzelfde effect hebben als een achterspoiler op een 33 1.4Is ook 'iets' sneller...NVIDIA GeForce 6800 GS/XT ook bij de dynabyte koste iets mee dan die van dibro
...
Zou -op mijn pc- hetzelfde effect hebben als een achterspoiler op een 33 1.4![]()
vriend van mij heeft er één. Force feedback is zo sterk dat hij zijn vinger gekneusd heeft na een crashNee hoor, ik wil een Logitech G25
Realistischvriend van mij heeft er één. Force feedback is zo sterk dat hij zijn vinger gekneusd heeft na een crashNee hoor, ik wil een Logitech G25![]()
![]()
Als ik daarmee ook kan Quattro-en ben ik misschien sneller in de bochten!En de audi dan??![]()
....
(machtig product trouwens - ongeevenaarde kwaliteit)
Leuk idee !Wie van hier heeft deze game nu? misschien leuk idee om tegen elkaar te rijden
ik heb er 1Realistischvriend van mij heeft er één. Force feedback is zo sterk dat hij zijn vinger gekneusd heeft na een crashNee hoor, ik wil een Logitech G25![]()
![]()