DonkerpaarsVanavond ,
Een Mooie blauwe Junior gespot te Meppel !!!
gr Hans
Ja, dat was ik. Ik had je al herkend hans. Ik zag eerst de 164 met de Centenario sticker, en vervolgens een matzwarte Giulietta. En ik zag je zitten
DonkerpaarsVanavond ,
gr Hans
Oops donkerpaars , ook erg cool . ik had wat minder zicht in het fijne HerfstweerDonkerpaarsVanavond ,
gr Hans
Ja, dat was ik. Ik had je al herkend hans. Ik zag eerst de 164 met de Centenario sticker, en vervolgens een matzwarte Giulietta. En ik zag je zitten
Is da een Rusich merkBehoorlijk undercover, een Ovlov V70
Da's wat een Scania chauffeur meestal in z'n spiegel ziet staan...Is da een Rusich merkBehoorlijk undercover, een Ovlov V70
Zondag van half 8 tot half 8 de dikke kont van een 164 3.0 V6 door mn voorruit (ken je die, Marley? )
Ehh.. jaZondag van half 8 tot half 8 de dikke kont van een 164 3.0 V6 door mn voorruit (ken je die, Marley? )
Ik dacht al toen je zwaaide bij de stoplichten in Enschede , en het was me ook al opgevallen dat er de hele weg(we waren op de terugweg vanaf Dinxperlo, om een xbox 360 voor mijn zoon op te halen) dat er een fiat "500" op mijn bumper zat.
Toch netjes gereden hè ondanks dat ik zo'n monstertje onder de motorkap heb liggen.. heeeeeel af en toen even de kockdown geprobeerd(of hij nog wel werkte ) maar al met al gewoon 1 op 11 gereden met de 3.0 v6 automaat
Ps: Half 9 bedoel je toch
ja klopt helemaal samen met 19bri86. Heb je niet zien rijden trouwens.Vanmorgen om half 10 een groene 155 gespot net voorbij Zwolle, vanaf ''mijn'' kant. Ik vermoed jeralfa onderweg naar de puzzel/toerrit van vandaag?