Moet jij weten Petmans !!een klakske !

Moet jij weten Petmans !!een klakske !
Yep lachen! ' Wudder van de west vlaonders bin ut buug om altied mao ondertiet'ld t'oor'n, Twest vloanders is gin andere taol dan t hewoone vlaoms... 'etc (en dat terwijl de ondertiteling dan direct mee liep>geweldig!!)Amai; super topic![]()
@ de zuiderburen (eh... / oosterburen):
Ik kan me een aflevering van 'in de Gloria' herinneren dat West Vlamingen NIET ondertiteld wensten te worden*!
* in de volgende aflevering werd de West-Vlaming dan ook nagesynchroniseerd...
Nu de rest nog!arbre a cames (enchappement en admission):
bougie :
decanteur de huile:
trompette (even logische nadenken) --->Claxon NOPE FOUT heeft meer met de vorm te maken
papillon (niet het beest maar het onderdeel)
ohja een mooie lange: levier de commande de boite vittesse: ---> Versnellingspook?? HELEMAAL GOED![]()
baguettte bas de caisse:
tableau de bord:
in- en uitlaatnokkenas, bougie.. tja, wat zou het zijn, olieafscheider (?), gasklep, klokkenhuis/dashhboardNu de rest nog!arbre a cames (enchappement en admission):
bougie :
decanteur de huile:
trompette (even logische nadenken) --->Claxon NOPE FOUT heeft meer met de vorm te maken
papillon (niet het beest maar het onderdeel)
ohja een mooie lange: levier de commande de boite vittesse: ---> Versnellingspook?? HELEMAAL GOED![]()
baguettte bas de caisse:
tableau de bord:
WaterkonijnGister in Gent geweest
Er stond een Pilaarbijter op de kaart
Behalve dat het bier is, wat is het nog![]()
Dat waterkonijn is iets waar ze ook vellen frakskes van maken en die pilaarbijter weet ik ook maar ik mag nie mee doen ... In het Waterhuis aan de Bierkant gezeten Van G ? Schoon dat ge nie ne keer zijt langsgekomen ...Waterkonijn![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag het eens aan Manu en Kristal die weten het ook wel.
Muskusrat om precies te zijn ... En dat kan best smakelijk zijn ...waterkonijn = waterrat
toch>>
Ciao Sjoerd
Hoi Kristal......Ik heb nog rondgekeken maar ik wist niet goed waar ik jullie moest zoekenDat waterkonijn is iets waar ze ook vellen frakskes van maken en die pilaarbijter weet ik ook maar ik mag nie mee doen ... In het Waterhuis aan de Bierkant gezeten Van G ? Schoon dat ge nie ne keer zijt langsgekomen ...Waterkonijn![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag het eens aan Manu en Kristal die weten het ook wel.![]()
![]()
Kristal