Heeft lang geduurd dit keerZucht, niet weer he.
jawel, snel lezen want het is zo weer weggehaaldZucht, niet weer he.
Jammer dit..
Ik denk eerder dat dat gedaan is omdat de laatste bladzijdes alleen maar posts met een ! bevatten van je....en maken bijvoorbeeld van dit topic een een ! titel (ws bedoeld om mij belachelijk te maken, niet gelukt hoor).
Dan wil ik je toch enigszins uit je droom helpen: dat is technisch niet mogelijk. De G&G advertenties zijn gekoppeld aan je forumlogin en het is niet mogelijk voor jullie of voor ons om onder een andere naam een advertentie te plaatsen. De eer zal dus 100% aan jezelf geweest zijn. Jammer en vooral erg kinderachtig, dat je op een dergelijke manier probeert ons in een kwaad daglicht te zetten en vervolgens hier van je af gaat schreeuwen in de hoop zoveel mogelijk zieltjes voor je te winnen..... en het maken van een advertentie door hun met mijn naam er bij.
Wederom, ook die eer is volledig aan jezelf:...en maken bijvoorbeeld van dit topic een een ! titel (ws bedoeld om mij belachelijk te maken, niet gelukt hoor).
Laatst aangepast door Rees Cees op 06 Feb 2006 20:11, in totaal 1 keer bewerkt
laten we er met z'n allen ons best voor doen om 't gezellig te houden, en met z'n allen niet reageren op dingen die ons niet aanstaan... dan schoont 't vanzelf op lijkt me. Probeer ik zelf ook altijd... wat ik niet interessant vind, of (denk dat) ik geen zinnige bijdrage op heb, daar reageer ik niet op... Als andere mensen iets wel interessant vinden, dan blijft 't bovenkomen. Geeft toch niet? Daar is 't een forum voor...
Zo werkt mi het hele internet... geniet van wat je leuk/handig/interessant/geil vind... en maak je niet te druk over de rest... als dat nodig is, doen anderen 't wel...
dit soort opmerkingen is niet handig......jawel, snel lezen want het is zo weer weggehaaldZucht, niet weer he.
sjuus