En was ie teleurgesteld ?Manu dacht eerst dat Jimmy Frey hem kwam lastigvallen met zijn spel in zijn handen .

En was ie teleurgesteld ?Manu dacht eerst dat Jimmy Frey hem kwam lastigvallen met zijn spel in zijn handen .
Hij is eerder gesteld met jou , dat weet je .En was ie teleurgesteld ?Manu dacht eerst dat Jimmy Frey hem kwam lastigvallen met zijn spel in zijn handen .![]()
Inderdaad een mooie wagen en aardige man . Hij bleef zelfs nog even op de parking hangen om het geluid van onze Spider bij vertrek te kunnen horen .die italiaanse peug cabrio die terrein opkwam was wel erg mooi![]()
aardige meneer ook.
en gevonden: http://www.arthur-kerkhoff.com/site/404 ... etails.htm
bedankt voor de mooie pics!!
Jimmy Frey zat volgens mij al bij den duivel met zijn Nurofentjes toen .Blijkbaar werd ie achteraan belaagd door Jimmy Frey (en DAT moet je me nou toch eens uitleggen![]()
)
Manu zegt : Eindelijk heeft hij het gesnapt .oooohh nee, deze meneer was een keertje NIET bezopen ! Philip kan dat getuigen (nou, ja, als ie wil)
maar :GELIJK IK NOU OP JIMMY FREY OF WAT ?????![]()
![]()
![]()
![]()
toch wel mooi zo'n BreraJa hoor, die ken ik....Staat hier voor Yuri geparkeerdZeg ken jij de opelman, de opelman, de opelman...........
:![]()
![]()
![]()
Ik voel me bekekenSchitterende fotookes jongens !!! Vreed bedankt .![]()
Simultaanfotografie .![]()
Schoon poepken .