Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: BBQ en tourrit op 23/9

ma sep 24, 2007 14:03

Is echt leuk voor ons, al die positieve reacties ! Eigenlijk nog niks negatiefs gehoord. Philip en ik hadden hier een boel werk in zitten, maar dat maakt het extra leuk als iedereen het zo kan smaken ! Bedankt voor jullie reacties, dus.

Wat mij betreft ook hulde aan onze dames en de helpers, om alles in goede banen te leiden, terwijl beide organisatoren (helaas) ergens langs de kant van de weg stonden ! (We zagen het ook liever anders, maar helaas konden we pas om 10.40 daar zijn)
Denk dat, desondanks dit incident, iedereen goed is opgevangen / ingeschreven / van koffie en gebak voorzien ! :thumbs:

We willen dit best nog wel doen, lijkt ons :wink:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Edspider85
Member
Member

ma sep 24, 2007 19:44

Hier zijn nog een paar foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Red Alfa Spider 2000 1985 model with Weber 45DCOEcarb's

Pinin 66
Alfaforum.nl lid

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

ma sep 24, 2007 20:13

Ik zou heel graag de foto van mij en Alessandro voor de 164 willen hebben.
Deze werd op het doek getoond samen met de andere aanwezigen. Dat was trouwens een leuk idee en gaf veel inzicht over de personen.

Alfarmada

Re: RE: BBQ en tourrit op 23/9

ma sep 24, 2007 20:47

Deze werd op het doek getoond samen met de andere aanwezigen. Dat was trouwens een leuk idee en gaf veel inzicht over de personen.
Ik heb net naar de fotoman gebeld en dat moet lukken. Binnen dit en....

SPIDERVELOCE1750

ma sep 24, 2007 20:48

Ondanks een triestige periode voor ons , wil ik toch graag ook even een woordje van dank plaatsen aan de
organisatoren van het hele gebeuren .

Jullie zullen het misschien een beetje aan ons gemerkt hebben gisteren ( sommigen wisten het ) , maar de laatste weken
hing er het zwaard van Manu's stervende zus boven ons hoofd . Ook net daarom willen we extra dikke duimen werpen naar
de lieve mensen die ons een zalig uitwaaidagje hebben verschaft . Het was werkelijk een " meer moet dat niet zijn " - dagje :
Schitterend gezelschap , prachtige wagens en weergoden die toch nog oren bleken te hebben . Een rit met allures om U tegen te
zeggen ( we gaan daar zeker nog eens eenzaam en alleen rondwaren ) en een roadbook dat meer op een Gouden Uil winnende roman leek .

Kortom : Petje af en we hopen uiteraard op een vervolg , deze keer wel met babyblauwe Giulia als praalwagen . Want hoe je het ook
draait of keert Philip ; je bent zelf nog heel en hebt dus gelukkig nog de tijd om haar er weer helemaal bovenop te helpen .

Sinds gisterenavond wordt er helaas in de verleden tijd gesproken over Liesbeth . We zullen haar missen .

Fotookes , hoe rauw het ook mag klinken , volgen spoedig . Een mens heeft de " normale " dingen des levens des te meer nodig in zo'n
omstandigheden .

elio
Guru
Guru

ma sep 24, 2007 20:57

Ondanks een triestige periode voor ons , wil ik toch graag ook even een woordje van dank plaatsen aan de
organisatoren van het hele gebeuren .

Jullie zullen het misschien een beetje aan ons gemerkt hebben gisteren ( sommigen wisten het ) , maar de laatste weken
hing er het zwaard van Manu's stervende zus boven ons hoofd . Ook net daarom willen we extra dikke duimen werpen naar
de lieve mensen die ons een zalig uitwaaidagje hebben verschaft . Het was werkelijk een " meer moet dat niet zijn " - dagje :
Schitterend gezelschap , prachtige wagens en weergoden die toch nog oren bleken te hebben . Een rit met allures om U tegen te
zeggen ( we gaan daar zeker nog eens eenzaam en alleen rondwaren ) en een roadbook dat meer op een Gouden Uil winnende roman leek .

Kortom : Petje af en we hopen uiteraard op een vervolg , deze keer wel met babyblauwe Giulia als praalwagen . Want hoe je het ook
draait of keert Philip ; je bent zelf nog heel en hebt dus gelukkig nog de tijd om haar er weer helemaal bovenop te helpen .

Sinds gisterenavond wordt er helaas in de verleden tijd gesproken over Liesbeth . We zullen haar missen .

Fotookes , hoe rauw het ook mag klinken , volgen spoedig . Een mens heeft de " normale " dingen des levens des te meer nodig in zo'n
omstandigheden .
Slik, dat wist ik niet...
Innige deelneming!
166 3.2 v6 '04 - Spider 2.0 '91 - 75 1.8 ie '91 - gt 1300 junior '75 - fiat 500l '72 - grand espace 2.0 dci aut '10 - fiat 500 twin air '13

Alfarmada

ma sep 24, 2007 21:06

Kristal, je hebt een PB

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

ma sep 24, 2007 21:25

hoi Kristal en Manu, ik wens jullie sterkte in deze periode en idd de gewone dingen kunnen daarbij helpen :wink:
156

Alfarmada

ma sep 24, 2007 21:34

Nu
Afbeelding

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma sep 24, 2007 21:36

Ál die portretten waren leuk!
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

ma sep 24, 2007 21:41

Afbeelding

Jeumig... is dit de competitie 'wie-glimt-er-t-hardst'? :P

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

ma sep 24, 2007 21:50

Hé, bedankt.

Fantastische foto, lekker fout!
Wie glimt er er hardst? Ik weet het niet.
Durf je een topic met een polletje op te starten?

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma sep 24, 2007 22:17

K & M, alles is al via pb gezegd, maar toch nogmaals sterkte !

ivm de foto's: een van de redenen dat jullie briefjes moesten invullen, is omdat je die foto's binnenkort mag verwachten ! Even geduld :wink:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

SPIDERVELOCE1750

di sep 25, 2007 08:28

Bedankt lieve mensen voor de massale steunbetuigingen !!!

Het helpt ons ECHT deze dagen door te komen .

Alsook de herinneringen aan leuke en gezellige evenementen , onder de vorm van ...FOTOOKES :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar “Het Forum Café”