ooit heeft hij eens gezwaaid met een afbeelding. Ik kan me niet voorstellen dat Jan nog een verstokte communist is.Beste charlotte en anderen......
Partijprogramma's zijn lokkertjes
De "scherpe kantjes" waar de kiezers voor zijn gevallen worden eruit gefilterd tijdens het regeerakkoord.
Maar de aard van het beestje blijft, de oude communist dus.
En wat daar van komt............. kijk maar waar de zon opkomt
Weet je wat, ik hou me bij de Sp, omdat ik me in het programma kan vinden (en dat terwijl ik volgens velen niet in het plaatje pas qua inkomen enz.), verder ieder zijn/haar mening. Hier stem ik Alfa Romeo
Salaris storten in de partijkas en van een "vergoeding" levenooit heeft hij eens gezwaaid met een afbeelding. Ik kan me niet voorstellen dat Jan nog een verstokte communist is.
Als dit jouw onderbouwing is voor 'communisme' dan is dat op z'n minst erg vermakelijkSalaris storten in de partijkas en van een "vergoeding" levenooit heeft hij eens gezwaaid met een afbeelding. Ik kan me niet voorstellen dat Jan nog een verstokte communist is.
Kijk dat viel mij nu ook op, ik denk dat er in NL veel meer mensen op Wilders hadden willen stemmen, om vooral een signaal af te geven dat er wat moet veranderen, maar ook weer niet willen dat hij ineens de 2e of zelfs 1e partij zou worden (zeg nu niet dat het niet zou kunnen in Oostenrijk met Jorg Haider) En daarom toch op een van de gevestige, gematigde partijen hebben gestemd. Terwijl de Links denkenden niets anders willen en gewoon (noem het extreem) ook van niets anders meer wil weten en dus ook 100% voor de linksen stemmen.De grap is dat we er ook helemaal niet uit hoeven te komen.
Er bestaat geen 100% gelijk of ongelijk. Kenmerk van een democratie dat iedereen zich kan laten horen en dat iedere mening telt. Of je het er nou mee eens bent of niet.
Een discussie wil ik het hier niet noemen: ik lees vooral oordelen en weinig argumenten.toch valt het op dat hier zoveel mensen op Wilders hebben gestemd
zou de tweede partij worden in het land...
MeerdereSchool afgemaakt ?
Gokje,maandagochtend de eerste 2 uur???School afgemaakt ?
Alleen maatschappijleer was altijd op een moeilijk tijdstip![]()
Maandag het 1e en vrijdag het laatsteGokje,maandagochtend de eerste 2 uur???School afgemaakt ?
Alleen maatschappijleer was altijd op een moeilijk tijdstip![]()
![]()
Grtz,fRank