Ben nog ff aan het testen welk type band

Rondje van 02.02.741 in de GTAheel graag! alvast een paar rondjes Zandvoort om alvast te oefenen
![]()
Helaas kan ik alleen vrijdag en zaterdagavond
Dat ligt niet aan het stuur Remco(ik ben nog maar 4 sec. langzamer op zandvoort dan jij, maar dat komt wel goed)
Dat ligt niet aan het stuur Remco(ik ben nog maar 4 sec. langzamer op zandvoort dan jij, maar dat komt wel goed), maar aan de coureur.
Direct na installeren doet ie het.Vergeet niet de single ax voor de pedalen uit te zetten in de eigenschappen van het apparaat.Hoi Mathijs,Zal wel een overbodige vraag zijn, maar welke versie drivers gebruik je?
4.60 is de laatste versie. Wellicht even opnieuw installeren of opnieuw calibreren!
Geen overbodige vraagnormaal ben ik altijd up to date met dat soort dingen
![]()
Heb hier 4.5 nog, meteen maar ff binnenhalen en uitproberen.
Voor de zekerheid de oude driver maar verwijderen en dan pas opnieuw installeren![]()
Heb je nog een joystick tegelijkertijd aangesloten? Zo ja verwijderen en alleen het stuur aansluiten.Direct na installeren doet ie het.Vergeet niet de single ax voor de pedalen uit te zetten in de eigenschappen van het apparaat.Hoi Mathijs,
Geen overbodige vraagnormaal ben ik altijd up to date met dat soort dingen
![]()
Heb hier 4.5 nog, meteen maar ff binnenhalen en uitproberen.
Voor de zekerheid de oude driver maar verwijderen en dan pas opnieuw installeren![]()
Echter nadat ik het programma heb afgesloten en opnieuw start weer het zelfde probleem![]()
Iemand de zelfde nukken