En Krstal, niet zelf de antwoorden geven heh, dat maakt het spelletje wel heel kort

Ik wist toen nog niet dat het ook een Quizke mocht worden Serge . Maar blijkbaar is dat al uitgemaakt . En volgens mij zijt gij gewoon nen BelgHmmm, en mag ik meedoen, als importbelg?
En Krstal, niet zelf de antwoorden geven heh, dat maakt het spelletje wel heel kort
Zie verbetering in quote. Meer dan behoorlijk, Dré !@kristal: hijs leuk!!!!![]()
Mies:
-Embrayage ....koppeling JUIST
-vitessepook .......Versnellingspook JUIST
-klein lichtjes ...enkele koplampen ipv dubbele koplampen FOUT
-oliestop (dient NIET om lekkage te dichten )... halfjaarlijkse inspectie (kleine beurt) FOUT
-antigel (compleet fout dus) Antivries DE VERTALING IS JUIST, MAAR DE BETEKENIS NIET
-freinolie (nog fouter) of zelfs freinvet (opper-fout)....... Remvloeistof en kopervet? BEIDE REMVLOEISTOF
-handfrein ..........Handrem JA
-pont .......... 500gr LOL (FOUT)
-batterie ........Accu JUIST
-plaatverlichting ..........Kentekenplaatverlichting of verlichting van de parkeerplaats KENTEKENPLAATVERLICHTING
-pinkdoos..... doosje om je rechterste vinger van je rechter hand in te doen of de linkste van je linkse hand... nadat Don is langsgeweest . HAHA FOUT
-plong (en plongkas) veer die wegspringt in je oogkas? NOH HAHA, NOG FOUTER
-blazer .........Jasje FOUT DUS
-chaufrette ..........HOT klein beestje waar ook bontjassen van gemaakt worden NEE DUS
-portel (vooral in johnny middens veel gebruikt woord) .......Hangplek HAHAHAHA NEE DUS
-kulas en zwijn de kulas ......Koppakking 1/2
-soupappe (let op DUBBELE betekenis)......... inlaatklep-uitlaatklep 1/2
-gant (gante ? jante ? weet ik veel) ..... Kledingmerk wat te duur voor je is? ET DRAAGT DEZE KLEDING VOORAL
-chappement ......uitlaat maar tis verkeerd geschreven ik mis de E MIEREN*****R JUIST
-achterste pot ........ home die niet hard kan lopen WHOEHAHAHAHAHA
-middelste pot ........Populairste homo NOG MEER WHOEHAHAHAHAHA
-collecteur (2 verschillende) .......verzamelaar zoals Yuri en Diele betreffende 75 en in en uitlaatspruitstuk 1/2
-piston... zuiger JUIST
-biël (weet ik veel hoe je dat schrijft) ..........weet ik veel wat dat is dan??? ZIE GTV'S ANTWOORD
-servopomp (2 betekenissen) ........stuurbekrachtigingspomp of rembekrachtiger 1/2
-delco .....Merk elektrische appendages voor de Moteur TJA.....EIGENLIJK WEL, MAAR TOCH FOUT
-bourage (ook een leuke) ...vind je?... Boer op leeftijd? GUUS ??? FOUT DUS
Blutsen zijn deuken of een knal voor je kop.. lees ik uit Kristallekes antwoordt
Ook zeer mooie prestatie van EgbertoneOké... ik ga het nen schot geven hé...
-Embrayage ZIE DRE
-vitessepook - versnellingspook JUIST
-klein lichtjes - stadslichten JUIST
-oliestop (dient NIET om lekkage te dichten) - carterplug FOUT MAAR DICHTER IN DE BUURT DAN DRE
-antigel (compleet fout dus) - antivries IS ANTIVRIES JA, MAAR IN BELGIE GEBRUIKEN CZE DE NAAM FOUTIEF VOOR IETS ANDERS
-freinolie (nog fouter) of zelfs freinvet (opper-fout) remolie, remmenvet BEIDE REMVLOEISTOF
-handfrein - handrem JA
-pont - brugWAT BEDOEL JE MET BRUG ? IETS NAUWKEURIGER
-batterie - accu JUIST
-plaatverlichting - kentekenverlichting JUIST
-pinkdoos - knipperlicht BIJNA JUIST.....
-plong (en plongkas) - wiel, wielkas FOUT
-blazer - turbo FOUT
-chaufrette
-portel (vooral in johnny middens veel gebruikt woord)
-kulas en zwijn de kulas![]()
-soupappe (let op DUBBELE betekenis) klep (in- of uitlaat) KLEP IS JUIST, MAAR HEEFT NOG ANDERE BETEKENIS
-gant (gante ? jante ? weet ik veel)
-chappement
-achterste pot- achterdemper JUIST
-middelste pot - middendemper JUIST
-collecteur (2 verschillende) - spruitstuk JUIST
-piston - zuiger JUIST
-biël (weet ik veel hoe je dat schrijft)
-servopomp (2 betekenissen) - stuurbekrachtigingspomp/aircopomp STUURBEKRACHTIGINGSPOMP IS JUIST, ANDERE NIET
-delco - bobine JE BENT ER BIJNA ....VOLG DE DIKKE KABEL
-bourage (ook een leuke)
Ook een leuke een rondel.
vonkproppe ? bougie ? of bobine ?Hmmm... dan zal die oliestop wel de olievuldop zijn
Delco - verdeler (kap) verdeler dus
Pinkdoos - knipperlichtrelais juist
blazer - ventilator of koelvin heeeeel aardig in de buurt
Plong of plongkas - schokdemper.... weet ik veeeeel fout![]()
Een vijs is een schroef..... (of toch niet) ja
Heb ik nog een leuke Zuid-Afrikaanse: vonkproppe
rondel=opvulschijf juist
veis=bout schroef