Andretti Molletti

RE: SIRE voorlichting steeds harder ?!?

za dec 17, 2005 10:20

Dit is trouwens geen SIRE uitgave maar een door een ziekelijk iemand verbouwd campagne pamflet!!!

te triest voor woorden en in mijn optiek ronduit kwetsend!

Als we het hier niet meer over Alfa's kunnen hebben ben ik weg!
Ik ben het echt helemaal zat met die lui die alles posten wat totaal niet met Alfa te maken heeft!!

Laten we wel zijn: Bij advertenties staat duidelijk GEEN COMMERCIELE ADs!!!!
In de regels staat NIET KWETSEND etc...

IK VIND DEZE FOTO UITERMATE KWETSEND EN DAAROM NIET THUISHOREND OP HET ALFAFORUM!!!

alleen de associatie al doet mij al mijn Alfa verschroten en direct Toyota gaan rijden!!!

:evil:

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

za dec 17, 2005 10:55

Hee! Is dit het weekelijkse ouwehoerenoverhetforumwatvroegerveelbeterwas topic? :needcoffee:

Als ik zo'n topic als dit niet leuk vind kijk ik er gewoon niet meer naar.

Waar ik me wel aan ga ergeren is dat er ie-de-re keer weer over van alles en nogwat gezanikt word. Staat er iets te koop? Nee. Aangeboden? Nee. Word het poesje getuned? Nee. Algemeen Alfa related is het ook niet dus... Het café in!

Opgelost.

Wij gaan lekker een midweekje in een huisje in Limburg zitten, lossen jullie ondertussen het gezeik even op en dan zie ik volgende week wel wie er blijft en niet meer zeurt, of wie zijn conclusies getrokken heeft en vertrokken is...

:moon: De mazzel, stelletje huilebalken.....
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

Andretti Molletti

za dec 17, 2005 11:02

dus jij mag je wel ergeren en dan storend taalgebruik opperen en ik niet ... :?

fijn is dat!!

En ja vroeger was het echt een stuk beter, daar kun je mooi niets aan doen... Jaloers???

kijk eens naar het technisch en Alfa gehalte van vroeger!!

daar tipt het huidige forum niet aan!

En we hadden ook nog meer lol!

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice

za dec 17, 2005 11:13

Ja maar Dré, WIE hadden er dan meer lol? :?:

Wij stonden 15 jaar geleden bij mijn schuurtje elk weekend te sleutelen. Echt het hele weekend, met een clubje van een man of zes. Ieder minimaal 2 oude Alfa's, we deden alles daar. Echt hartstikke leuke tijd. Maarja, de ene koopt een huis, er word getrouwd, kinderen geboren, hobby's verdwijnen..
Ik sta daar nog af en toe als oudere jongere aan mijn ouwe rommel te sleutelen terwijl de rest vrolijk zoevend rondrijd... :cry:

Tijden veranderen, of je het nou leuk vind of niet...

Leg je daar nou maar bij neer... En als je al iets vind wat niet door de beugel kan, druk dan op het "uitroeptekentje". Iedere keer dat gezeur over vroeger op het forum. Het geeft mij een beetje het gevoel dat ik niets goed doe, en de sfeer op het forum word er ook niet beter op...
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: SIRE voorlichting steeds harder ?!?

za dec 17, 2005 12:17

Dit is trouwens geen SIRE uitgave maar een door een ziekelijk iemand verbouwd campagne pamflet!!!

Ik ben het echt helemaal zat met die lui die alles posten wat totaal niet met Alfa te maken heeft!!

IK VIND DEZE FOTO UITERMATE KWETSEND EN DAAROM NIET THUISHOREND OP HET ALFAFORUM!!!

alleen de associatie al doet mij al mijn Alfa verschroten en direct Toyota gaan rijden!!!

Het is inderdaad een kwetsende en confronterende foto MAAR als hierdoor zelfs maar één meisje hiervan wordt gered vind ik TOCH dat het moet kunnen :!:

Het zal maar net jouw dochter zijn die hierdoor gered wordt :!: :-k
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

gtj1600
Guru
Guru

za dec 17, 2005 12:27

@dre..ik ben het helemaal met je eens... =D> :wink:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

gtj1600
Guru
Guru

za dec 17, 2005 12:31

@ diele, bezelf je zelf dat je hiermee mensen kunt raken in het diepst van hun hart...wie weet is er iemand op het forum die iets dergelijks heeft meegemaakt..of zelfs iemand door zoiets heeft verloren....denk daar eens over na.. :!: :!: :!:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

Dinky Boy
Miniaturista

za dec 17, 2005 12:52

Ik had me voorgenomen me niet meer in discussies als deze te mengen, maar goed... Ben het voor het grootste deel met Andretti eens.

'Vroeger' was het zeker beter, het forum was in de eerste plaats een ontmoetingsplek waar informatie werd uitgewisseld met nu en dan een lolletje. Er was één forum-café-topic voor de flauwe kul, nu is er een heel subforum aan gewijd. Ik twijfelde bij de start van het nieuwe forum er al aan of dat zo'n goed idee was, nu weet ik het wel zeker dat dat het niet was.

Het is een vrijbrief geworden om hier allerhande banale zaken te posten die niets met de Alfa-hobby te maken hebben.
Dat 'lees-het-dan-niet'-argument snijdt geen hout: het forum wordt betaald uit de bijdragen van donateurs van wie het merendeel zelden tot nooit op het forum kijkt.

En voor wie het nog niet doorhad: het internet is heel wat groter dan het SCARB-forum alleen, dus goedbedoelde waarschuwingen (daar 'redt' je dan ook dochters van niet-Alfa-rijders mee...) of andersoortige onzin kan je ook kwijt op sites waar ze beter op hun plek zijn.

RG

za dec 17, 2005 12:56

Ook geen Alfa-content:
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=8483
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... 53&start=0
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=8474
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=8424
enz, enz, enz dit is zo maar een greep uit het topic forum-cafè.Zullen we alles maar verbieden dan hier waar geen Alfa inhoud inzit?Dan zal het hier heel stilletjes worden ben ik bang............................
Gtvco,
geen persoonlijke aanval op jou hoor :wink: , maar ik neem aan dat je zelf ook wel inziet dat de door jou aangedragen topics over autosport en flitsers een stuk beter bij dit forum passen dan een verbouwde poster voor een campagne om jonge meisjes verstandig te laten omgaan met alcohol en sex. Tuurlijk heb je een grijs gebied wat hier wel thuis hoort en wat niet, en die grens verschilt per persoon.
Laat iedereen dus wel ff blijven nadenken voordat ie op het ALFA-forum maar alles neerpleurt! :evil:

Autosport kan prima, maar dit topic heeft niets met auto's te maken. [-(
Als je dit soort dingen wilt delen met anderen, dan moet je gewoon naar een of andere weblog gaan, daar vinden ze een dergelijke post vast geweldig.

Alfasassie

za dec 17, 2005 13:56

Toppunt van synisch..

Paar die hards strijdend voor het forum, een goed initiatief ook voor de club vecht om meer bekendheid aan het forum te geven..

De diehards zijn vertrokken zo ongeveer en de club ziet ineens het nut van een forum in? :roll:

Toch vind ik het niet supernegatief de advertentie MITS op een juiste manier neergezet en niet in een forum van 'leedvermaak'

Ennuh........ NIET alles was vroeger beter...
:wink:

Ik voel me nu juist stukken beter :D , dus snij niet alles over 1 kam :wink:

Don't stop me now.. :P

Groetjes Saskia

Honderdvierenzestig

za dec 17, 2005 14:08

Nounou, hier zit heel wat kwaaighied in... :!:

Het mooie van grappen en grollen is het feit dat je ongegeneerd kunt (en mag) lachen om iets wat 'over the top' kwetsend is. Dus: zó erg dat het weer leuk wordt. Dat is een vorm van humor, wellicht niet de jouwe. Ik schat in dat jij ook niet niet houdt van cabaret? Geeft niets, maar dan zap je toch ook weg?
Ik vind het geweldig! Ik lach ook keihard om Turken- Moffen- en Belgengrappen zonder dat ik mezelf als racist beschouw. Daar zijn het moppen voor.

Groet, Daniël

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za dec 17, 2005 14:28

Het gezeur over de problemen wordt al even vervelend als de problemen zelf.

Vroeger was alles beter.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

SPIDERVELOCE1750

za dec 17, 2005 14:45

Heeft er ooit al iemand van jullie , al is het nog maar heel even , er bij stilgestaan dat Diele misschien dit soort dingen post omdat hij jullie allen redelijk hoog inschat en jullie belangrijk genoeg vindt om een interessante discussie mee te voeren :?:

Dat zal dan nu ook wel over zijn vrees ik :roll:

Kristal

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za dec 17, 2005 15:24

.
Laatst gewijzigd door @lfa@lgra op zo dec 18, 2005 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Rens 1.7QV
Guru
Guru

za dec 17, 2005 15:31

Ja ik ben het ook met Dre eens. Het is natuurlijk makkelijk te zeggen dan lees je het maar niet, maar geef dan het dan een duidelijke titel. En oke een grapje moet kunnen, maar er wordt hier de laatste tijd te veel niet alfa gerelateerde dingen gepost vind ik.

Rens
164 TS '97
33 1.7 QV '89

Terug naar “Het Forum Café”