SQUADRA LEO
Guru
Guru

Re: RE: Gelukkig !!

vr dec 16, 2005 13:03

Denken we ook nog even terug aan de actie in ´94 toen hij over het wiel van Hill reed om zo het wereldkampioenschap vast te stellen. En denken we ook nog even terug aan ´97 toen hij Villeneuve ramde toen die er op eigen kracht voorbij poogde te gaan en waardoor hij bovendien uit de uitslag van het wereldkampioenschap werd GESCHRAPT. Smetteloze staat van dienst.

Wat een gelul !!

Ik zou precies hetzelfde doen !!

:wink:

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Gelukkig !!

vr dec 16, 2005 17:17

In the heat of the moment heet dat. Strijd op de baan, ten koste van alles. Tja, dan sla je de plank oook wel eens mis. :wink:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Rees Cees

vr dec 16, 2005 17:27

@ Leo: ik ook jajaja :thumbs:

@ Allesandro: een plank? in de F1 heet dat een bardboard

Afbeelding

iets meer dan een plank los denk ik (die hebben ze dus ook maar ontslagen ws telefonisch)

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

vr dec 16, 2005 17:33

Schumacher heeft verklaard dat hij hem niet heeft gezien......wat volstrekt ongeloofwaardig is voor een coureur van zijn kaliber..maar kan natuurlijk moeilijk toegeven dat hij aan het WK dacht. Niemand twijfelt aan de rijderstalenten van MS en het was al knap dat hij zoveel punten destijds binnen heeft gehaald
gezien de veruit superieure Williams maar het blijft toch een lullige streek. Maar Senna is volgens mij kampioen concurenten van de baan rijden en daar werd ook tegen opgetreden.

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

vr dec 16, 2005 18:33

idd Senna was ook niet heilig maar daar hoor je bijna nooit iemand over!

Die wintertesttijden zeggen niet alles maar 2 seizoenen terug kwam Ferrari ook de hele winter naar buiten met snelle tijden en wat gebeurder er in het seizoen zelf?? Ferrari won op alle fronten!
Vorig seizoen hoorde je niet veel en zeker geen bijzondere dingen van ferrari tijdens de wintertest en wwat gebeurde er in het siezoen?? Ferrari hoorde en zag je ook niet veel... (ik ben een die-hard-Schumi-fan dus als ik dit zeg........ :wink: )

Ik hoop dat ferrari dit wintertestseizoen met zulke positieve informatie naar buiten blijft komen :wink:
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

Andretti Molletti

vr dec 16, 2005 18:49

Denken we ook nog even terug aan de actie in ´94 toen hij over het wiel van Hill reed om zo het wereldkampioenschap vast te stellen. En denken we ook nog even terug aan ´97 toen hij Villeneuve ramde toen die er op eigen kracht voorbij poogde te gaan en waardoor hij bovendien uit de uitslag van het wereldkampioenschap werd GESCHRAPT. Smetteloze staat van dienst.
Kijk je wel eens toerwagenkampioenschappen??? ;)
Dat is niet om het goed te praten, maar het hoort er ook een beetje bij!
Hill was een klinische rijder... altijd de snelste in de kwalificatie... als niemand hem op de hielen zat of in de buurt reed... na zijn titel helaas ineens verdwenen..

Schumi is als coureur een gigant.. eentje die je zelden treft of meemaakt... en wij hebben dat genoegen!!!
(En coureurs hebben altijd een helm op dus ;) )
Buiten de baan liggen niet zijn kwaliteiten, dus dan kijk ik ook niet :lol:

Petje af hoor voor schumi, een klasse apart!

En ieder zijn mening hoor! Zolang je het maar netjes brengt! ;)

rjfschmitz
Full Member
Full Member

vr dec 16, 2005 20:05

Ik wil best toegeven dat Schumacher een van de beste coureurs ooit is. Maar een vriend van me zal ie nooit worden. Ben wel benieuwd wie er in '94 zou hebben gewonnen als Senna niet om het leven was gekomen. We'll never know.
De vergelijking met contact in toerwagens en F1 gaat voor mij niet zo op. F1-wagens zijn veel fragieler. Bij het minste of geringste contact is er al onrijdbare schade, bv wielophangingen, aerodynamica. En begrijp me niet verkeerd, contact is gaaf!
Bij van die speedwayraces in ons eigen land heb je de categorie F1 stockcar. Daar is duwen gewoon legaal, alleen niet op het rechte stuk geloof ik. Echt geweldig. Een stuk of dertig zelfbouwbolides met 500pk V8 Chevy's enzo. Als dat startveld het teken krijgt om te beginnen racen word je bijna bang, van die galm van dertig V8's bij elkaar. Maarre... ik zal niet verder off topic gaan :P
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).

Honderdvierenzestig

vr dec 16, 2005 20:24

Ik vindt het een arrogante kwal met een ontiegelijke rotkop, (mijn excuses alvast voor alle Schummifans)
Maar hij kan wel een partij sturen, ik wil (ook ik ben geen lid van zijn fanclub) er wel de uitspraak aan wagen dat hij een van de beste coureurs van het afgelopen decenium is.
Misschien wel de beste
Ik MOET hierop reageren, en dan met: :thumbs: :thumbs: :-({|= \:D/ :jumping:

enne, volgende quote:
Wederom: :jumping: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Ik denk dat ik geen fan ben van de Duitser :twisted:

Grz!

jolinos

vr dec 16, 2005 22:07

Het is weer los gebarsten het gezeur over schumacher :x
Hij is de beste coureur in de F1 met 7 WK titels wie heeft dat nu ooit gepresteert en wat zijn gezicht betreft ik denk dat menig alfa liefhebber het zou willen hebben, knappen ze ervan op.

Heb menig fototje gezien van andere hier kunnen ook face lift gebruiken kom niet aan mijn vriend dan breekt de pleuris uit.
Sorry hoor maar wordt zo ziek van zoveel negatieve klets over hem, laat eerst andere maar presteren wat hij allemaal heeft gepresteert.

En ik vind het een knappe vent :oops:

rjfschmitz
Full Member
Full Member

vr dec 16, 2005 22:10

Ik vind hem ook wel een knappe jongen. Hij heeft zo'n geprononceerde kin :lol:
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).

Rees Cees

vr dec 16, 2005 22:21

Schumie is ook mijn held. :thumbs:

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

vr dec 16, 2005 22:25

Het is weer los gebarsten het gezeur over schumacher :x
Hij is de beste coureur in de F1 met 7 WK titels wie heeft dat nu ooit gepresteert en wat zijn gezicht betreft ik denk dat menig alfa liefhebber het zou willen hebben, knappen ze ervan op.

Heb menig fototje gezien van andere hier kunnen ook face lift gebruiken kom niet aan mijn vriend dan breekt de pleuris uit.
Sorry hoor maar wordt zo ziek van zoveel negatieve klets over hem, laat eerst andere maar presteren wat hij allemaal heeft gepresteert.

En ik vind het een knappe vent :oops:
Slechte smaak??? :twisted: :wink:

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

vr dec 16, 2005 22:40

Hij heeft zo'n geprononceerde kin :lol:
Neeeheeh :Das Coulthard....:biggrin:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

jolinos

vr dec 16, 2005 22:48

Wat heeft eigenlijk iemand zijn uiterlijk met zijn talent te maken.

Als er hier over een mooie alfa wordt gepraat wordt er toch ook niks over uiterlijk bestuurder gezegt het gaat toch om de wagen en bij F1 gaat het niet over uiterlijk coureurs dacht ik zo , maar om hun stuur en rij kwaliteiten.

En laat schumacher maar schuiven mening man zal jaloers zijn op het mooie vrouwtje wat ie heeft.

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

vr dec 16, 2005 22:50

uiterlijk vind ik niet zo belangrijk......dus de vrouw van Schumi ook niet :wink:
wel dat hij goed presteert want vorig seizoen kwam ik na een F1 -race niet zo heel gelukkig van d ebank en dat heeft zijn naslag op mijn Alfa project. :wink: (bij een goed seizoen was mijn 75 al klaar geweest :biggrin:)
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

Terug naar “Het Forum Café”