Ik heb een T-Mobile abo..@ Snooker:
Scan even de opzegging van je contract met vodafone. Wel doen hoor Moderator (die mogen niet liegen)

Ik heb een T-Mobile abo..@ Snooker:
Scan even de opzegging van je contract met vodafone. Wel doen hoor Moderator (die mogen niet liegen)
Dat hoorde ik ook, vandaar dat Vodafone besloten heeft om weg te gaan bij Ferrari. Ze wilden een meer prominentere rol op de wagen.Hoorde vanochtend dat Marlboro doorgaat tot 2011. Als het niet verboden gaat worden natuurlijk...
Ferrari interesseert me geen bal. Mercedes ook niet. Ben wel een McLaren-fan. DUS noemt het niet Mercedes. Het is nog altijd het McLaren-team dat samenwerkt met Mercedes.
M.a.w. Vodafone sponsort McLaren!!!!! En dat laat me eigenlijk ook koud. Ben nooit geïnteresseerd geweest in de sponsors. Als de auto er maar mooi blijft uitzien en niet zoals die DTM-Mercedes.
Dat is een pak van m'n hart!!!!Ajax wordt sinds dit seizoen gesponsord door Audi!!!!!!!!!!!!!!!!! Vorig jaar was het Alfa.
Was me eerlijk gezegd nog niet opgevallen... gelukkig maar dat het nu geen Alfa meer isAjax wordt sinds dit seizoen gesponsord door Audi!!!!!!!!!!!!!!!!! Vorig jaar was het Alfa.
Misschien kun je hem downloaden als ringtone?Mijn favoriete team is Tyrell..maar helaas...