Andretti Molletti

RE: Heluup, skoda liefhebber gespot!

ma nov 28, 2005 16:59

Skoda rijdsters zijn héééééééél aardige mensen.... 8)
Kijk ik naar Alfa rijders ... bv op het "te koop" forum dan......

:lol:

Van G: je moet ze overtuigen van de pro's van Alfa, niet de tegens van een ander merk...
Skoda heeft talrijke overwinningen behaald en ik weet niet of Alfa er wel meer heeft??? :?
Ik ben Alfa rijder in hart en nieren, maar om een collega te overtuigen met negatieve uitlatingen over Skoda en dat dan te vragen op een Alfa forum...
Skoda is een rationeel betere keuze dan Alfa...daar valt niet aan te tornen... laat ze toch die SKoda collega's..
Ze maken jouw Alfa exclusief!!

Mathijs Spider 2000

Re: RE: Heluup, skoda liefhebber gespot!

ma nov 28, 2005 17:11

Het woord Skoda betekent: Schade :? cq pech :shock: .
:jumping:

Als dat niet genoeg rede is om GEEN Skoda te rijden.
Hier moet ik toch echt even verbeteren. Het woord Skoda (echte uitspraak Skdofska) betekend duif. Kijk maar naar t logo. En duiven komen altijd en snel weer thuis :wink:

Helaas kan ik ook niet helpen met minpunten. Ik rij al ruim 2 jaar met heeeeeeeel veel plezier in mijn Skoda Fabia en heb ze nog niet ontdekt. Ik denk wel dat Skoda-rijders meer praktische rijders zijn en Alfa-rijders meer emotionele rijders.

En verder laat ik me niet uit de tent lokken :lol:
Nou, ik had hier op de zaak pas een duif die niet meer kon vliegen. Ik heb de eigenaar (a.d.v. de ring om zijn poot) moeten bellen of hij hem wilde komen ophalen. Deze duif (Skdofska) is dus niet thuisgekomen (en zeker niet snel) maar thuisgebracht door het baasje. TOCH PECH!!! Of had deze nou schade ???? :lol: :lol:

van G
Guru
Guru

ma nov 28, 2005 19:11

Skoda rijdsters zijn héééééééél aardige mensen.... 8)
Kijk ik naar Alfa rijders ... bv op het "te koop" forum dan......

:lol:

Van G: je moet ze overtuigen van de pro's van Alfa, niet de tegens van een ander merk...
Skoda heeft talrijke overwinningen behaald en ik weet niet of Alfa er wel meer heeft??? :?
Ik ben Alfa rijder in hart en nieren, maar om een collega te overtuigen met negatieve uitlatingen over Skoda en dat dan te vragen op een Alfa forum...
Skoda is een rationeel betere keuze dan Alfa...daar valt niet aan te tornen... laat ze toch die SKoda collega's..
Ze maken jouw Alfa exclusief!!
@Andretti Molletti.......Dat weet ik eingelijk ook wel.......Maar met foto's als deze :arrow:

Afbeelding

Afbeelding

Is het wel veel leuker, en dan nog met een skoda pech verhaaltje erbij is het helemaal af :mrgreen:
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

Elentinos
Member
Member

ma nov 28, 2005 19:42

Leuke skoda's... (toen het nog geen VAG-meuk was...)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Andretti Molletti

ma nov 28, 2005 20:16

Alfa rijders:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://forum.fok.nl/topic/774426/3/25

Afbeelding

Ja die sporen wél he !!!

;)

Ik snap wel dat je collega dan maar een Skoda koopt ;)

van G
Guru
Guru

ma nov 28, 2005 20:29

Anti Skoda Romeo :arrow:

Afbeelding

:blue_lol:
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

Maurizio
Guru
Guru
Contacteer: Website

ma nov 28, 2005 20:31

:lol: heb ooit eens iets gelezen van een rally Skoda Rapid, waar een nord blok in verstopt zat :jumping: dus er is nog hoop voor je collega!
Banned..... :twisted: Daily mule ==> bmw 325D
AR75 24v, 75TS & M336 Ringtool, AR105 Spider 2000 veloce '79, SCARB 00114

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

ma nov 28, 2005 21:09

Afbeelding

Hee van G,wat moet jij met mijn 75 achterruit? :-k Die past echt niet in een 166 of een 156swtje hoor [-X :mrgreen:

Hermano73

ma nov 28, 2005 23:01

Ik dacht zelf in het verleden ergens in een autoblad gelezen te hebben dat Skoda letterlijk vertaald "jammer" betekent.

Verder ben ik het met anderen eens dat je je zeker niet door een Skoda rijder uit de tent moet laten lokken, wat weten die nou helemaal?
Dat zijn duidelijk overwegend rationele rijders en dat zijn gewoon andere mensen.

Laat ze maar lekker afgeven op Alfa, dan blijven we lekker uniek in onze Italiaanse bella's, toch?

Ik kan me meer voorstellen bij een Toyota (bewezen betere auto) dan een Skoda, ik kan me niet voorstellen dat iemand echt op zoek is naar een Skoda. Dat zal je toch zeker meer overkomen dan dat je het opzoekt?

Toyota zal na verloop van tijd vast oom beter inruilen dan de Skoda neem ik aan.

Pluis jouw collega zijn/haar drijfveren eens uit, daar kunnen we wellicht meer mee.

lex thissen

di nov 29, 2005 00:04

Hee van G.

Ik ken er ook zo een, met een Skoda dus,........ die zit ook altijd tegen mij aan te zeiken, doet ie 't nog?? enz.. je kent het wel.......
Prijs kwaliteits verhouding enzo, mag allemaal niets kosten "is gewoon een VW hoor... , geen vw/ audi centen dan maar een Skoda, en dan lopen afgeven op Alfa's :?: :?: :moon:

Deze mensen hebben na mijn idee geen ruggegraat.

Mijn buurman heeft ook een Skoda, pure economie, geeft niets om auto's en is dus gewoon een vervoersmiddel, en loopt dan ook niet te stangen.

Auto's zijn voor mij pure emotie, Historische betekenis etc, daar komen bij mij de meeste oostblok bakken niet in voor ( op sportief gebied :wink: )

Lex.

ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Contacteer: Yahoo! Messenger

di nov 29, 2005 02:01

pimp my scoda 8)
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

Skattie

wo nov 30, 2005 13:50

Waarom wordt er nou zoveel op de persoon gespeeld? Laat ieder zijn eigen keuze maken, op welke gronden dan ook. De betreffende collega die zit af te geven op alfa is een zeikerd, maar jullie (even generaliserend) kunnen er ook wat van.

Ok, een skodabezitter kiest zijn auto niet op dezelfde emotie als de alfarijder maar daarom toch niet minder gefundeerd????

Auto's afkraken is tot daar aan toe maar de personen die ze kopen afkraken.......... [-X

Andretti Molletti

wo nov 30, 2005 13:58

Verder ben ik het met anderen eens dat je je zeker niet door een Skoda rijder uit de tent moet laten lokken, wat weten die nou helemaal?
Dat zijn duidelijk overwegend rationele rijders en dat zijn gewoon andere mensen.

Laat ze maar lekker afgeven op Alfa, dan blijven we lekker uniek in onze Italiaanse bella's, toch?

ZO!!!
Kom maar op dan!
Ik rij Skoda per gelegenheid en weet meer dan jij betreffende auto's!!!

Ik geef NIET af op Alfa...

En heb respect voor andere merken rijders/sters en dus ook Skoda rijder/sters.

Ik voel me geen ander mens hierdoor.

Sterker nog als ik tussen zo'n 156 gebakje en een Octavia RS moet kiezen..... In dezelfde prijsklasse hoop ik niet dat Alfa ooit naast Skoda komt te staan op het circuit...

En voor de rest sluit ik me bij een hoop forummers aan die al eerder de uitspraak hebben gedaan dat je elkaar en elkaars keuze moet respecteren... Je kan best voorkeuren hebben voor merken en hier natuurlijk voor de mooiste auto allertijden, de Alfa, maar mensen zijn mensen en daar moet je niet op inspelen.

Ik ben blij dat ik Skoda rij, en aan Alfa sleutel :lol:

reijnaje
Guru
Guru

wo nov 30, 2005 14:08

Ik ben blij dat ik Skoda rij, en aan Alfa sleutel :lol:
:jumping: :thumbs:

Al weet ik uit betrouwbare bron (leen er regelmatig een als ik een klusje aan de 33 moet doen) dat zeker de eerste Octavia's ook niet geheel probleemloos zijn. Spontaan omlaag kletterende ramen (ze hebben 5 (!!!!!!) verschillende sprinternieuw motortjes in die (eerste serie) Octavia moeten zetten waar ik weleens in rijd.. nu gaat het alweer een tijdje goed). Niet dat hij nu zoveel gelopen heeft, is net de 100.000 gepasseerd.

Verder onthou ik mij volledig van commentaar in dit topic.
1983 Alfasud Sprint 16V
1992 Alfa 33 16V

Terug naar “Het Forum Café”