Die Belgische herder van jou is toevallig wel een goede maat van mij hoorVan G; Als je een vent bent kom je dat morgen ff bij mijn hond proberen ; kijken wie r lacht........................................Dat van dat hondje staat me wel aan![]()
Maar waarom moest dat nu weer met die scooter![]()
Grtz, fRank
Kom maar bij mijn hondje proberen dan van G als je durft...krijg je van mij een gratis rondje trekhaakDat van dat hondje staat me wel aan![]()
Maar waarom moest dat nu weer met die scooter
Amen!Hee van G
Mijn hond is geen vriend van joudus ik zou zo zeggen.............kom maar op.
Wel een domme opmerking van je.Er zijn genoeg alleenstaande mensen die door een huisdier toch nog een beetje geluk in hun leven vinden.
Om dan te zien dat je beste maatje aan een hek wordt opgehangen lijkt mij niet echt leuk.
Dus de volgende keer eventjes iets langer nadenkenvoor je iets typt.
Ik ken je verder niet maar lees wel je postings en vindt dit ook niet echt bij je passen.
Jammer !!!!!!!!!!!!
Goed zo van G ,zo ken ik je weerOei
Mijn opmerking was wel wat kort door de bocht.
EXCUSES aan iedereen die ik op de tenen heb getrapt![]()
Maar ik heb het niet zo op een zekere soort honden in cobinatie met de baasjes.
En de overlast die dat met zich meebrengt
Zo van links is het honden toilet dus we poepen rechts, en waarom niet op de stoep
plaats genoeg toch...
En onlangs werden vrouw en kinderen nog bijna hooftgerecht in het Axelse bos...
Aanlijnen waarom? Doet ie anders nooit....
(aldus een zekere hersenloze eigenaar van een hondje of drie)
Wat er met het slachtoffer en het hondje is gebeurt is heel erg verschrikkelijk
en een beetje de nieuwe trent.
Kijk maar in Frankrijk vandaag de dag...we slopen alles en iedereen want dat vinden we leuk
en het is je eigen schuld....moet je maar niet gewoon "goed" hebben..
allemaal nog nooit iets gepresteerd maar wel de spullen van een ander in de fik steken...
Weerloze mensen met scootmobiel en al van de dijk af tuffen voor een eurotje of 5 6
@Alfa...Jij mag van mij je fantasieen botvieren op de daders