Krijg je door dat plastic geen ongelofelijke herrie in de auto?

Krijg je door dat plastic geen ongelofelijke herrie in de auto?
Oogdoppen?Klopt maar ik rij toch met oogdoppen in of met radio. Is idd wel veel herrie maar das nie erg.Krijg je door dat plastic geen ongelofelijke herrie in de auto?
JAMMER!!!!!!Besteld bij een toko idd, komt uit Duitsland is echter alleen geschikt voor Race gebruik.
owkee, ja dat het voor straatgebruik niet echt geschikt is, logies, als er een vlovloBesteld bij een toko idd, komt uit Duitsland is echter alleen geschikt voor Race gebruik.Heftig Cees....Gaaf!!!!
Mallen speciaal laten maken of is er een toko die ze al had liggen?
Voordeel het Roest nooit meer, minder gewicht en bij schade maak je je eigen nieuwe deur (als je de mallen hebt)
das niet verkeerd nee, voor die centen ga je idd niet kloten met glasmat en harsJoch Luc het kost geen drol: deur 160 euro en de motorkap 235 euro. de voorschermen had ik nog.
Hee die komt van Erik!!!Datalog systeem is ook besteld.
Kan straks het volgende meten:
Olie temp
Olie druk
Water temp
Snelheid
Toerental
G kracht sensor
Luc????? Waar het hart vol van zit.....Joch Luc het kost geen drol: deur 160 euro en de motorkap 235 euro. de voorschermen had ik nog.owkee, ja dat het voor straatgebruik niet echt geschikt is, logies, als er een vlovloBesteld bij een toko idd, komt uit Duitsland is echter alleen geschikt voor Race gebruik.
binnenkomt ...gaat ie de andere kant van je 33 weer uit![]()
,...... daar moet dan een versteviging in die net zo zwaar is als een stalen deur .....
spatborden mogen volgens mij wel even als een motorkap
ik ken wel iemand in de poly van vroeger, (z'n malletje is handwerk en kost
goud geld (veel arbeidstijd) en die glasvezel met hars is ook geen kattepis)
Hij had vroeger ook een VW <kuch> Kever met poly delen en de mallen zelf gemaakt
zal eens een balletje opgooien