hahaha tja, of maar verhuizen naar een ander land, kan bijna niet erger dan in Nederland...
ook leuk hoe ze de wegenbelasting gewoon verdubbelen als je te laat bent...
ben tegenwoordig maar netjes op tijd, ik gun het ze gewoon niet
Geloof mij maar: je krijgt nooit zomaar geld van de belasting. Misschien dat je een beetje terugkrijgt van wat je eerder teveel betaald hebt. Het is ook niet voor niets een teruggave......Kreeg toch anders flink restitutie.......
Jup, qua belastingen zal het snel beter zijn dan in Nederland. Voor de rest is Nederland denk ik helemaal zo gek nog nietEr is maar één oplossing; Goed je huiswerk doen en dan afhankelijk van je eigen situatie het beste land kiezen om fiscaal asiel aan te vragen!
Je komt vrijwel altijd beter uit dan in Nederland! Lekker hier blijven als je je het kunt veroorloven, anders vertrekken!
Voor een Nederlander is het idd interessant om in België te wonen, voor een Belg ... fiscaal gezien niet.Ik zit er ook aan te denken om naar België te emigreren. Er is daar ieder weekend feest, lees ik hier. En er zijn veel Alfabezitters daar. En fiscaal schijnt het ook nog eens voordelig te zijn.
[Voor een Nederlander is het idd interessant om in België te wonen, voor een Belg ... fiscaal gezien niet.