Zit voor een groot deel ook in mijn iPod maar ........ Vangelis?@Spider Veloce
Erg goede muziek.

Zit voor een groot deel ook in mijn iPod maar ........ Vangelis?@Spider Veloce
Erg goede muziek.
Merci beaucoup Bert ... Je lijstje mag er ook wel wezen . Ik heb er al een aantal genoteerd om binnenkort weer te downloaden voor de ipod want ... hoe kan een mens nu zonder Metallica in de wagen@Spider Veloce
Erg goede muziek.
He Bert ... dan zul je deze ook wel lusten . Helemaal Gents en superzwoel .De muziek die ik thuis op zet. Wie bij mij in de auto stapt moet wel van jaren tegen jaren 60 muziek kunnen. Veel surfmuziek zoals Misirlou, kent iedereen wel van Pulp Fiction, Q65, The Hunters, Non Iron Butterfly, The Bintangs, The Kinks, Them, The Birds, Bob Dylan, Livin' Blues, The Doors, Ronnie and the Daytonas, Jan & Dean etc. etc. Een rijdende jukebox..
De ipod is van Kristal EN ManuZit voor een groot deel ook in mijn iPod maar ........ Vangelis?@Spider Veloce
Erg goede muziek.![]()
Gelukkig. Ik ben niet de enige die Vangelis dus mooi vind. ( el greco, mythodea ) Ik ben zowiezo een liefhebber van filmmuziek. Met 160 op de teller s`nachts naar Jean Michel Jarre of Underworld luisteren maakt mijn rit weer helemaal goed. Af en toe het stevigere werk van Filter of the Young Gods. Maar meestal luister ik tijdens woon/werkverkeer naar Radio 1.Zit voor een groot deel ook in mijn iPod maar ........ Vangelis?@Spider Veloce
Erg goede muziek.![]()
Beste Meneer KAStafiori . Wat hebde mij nu weer aangedaan ... filmmuziek ... bijna vergeten ...Angelo Badalamenti , 37° le matin en zelfs wat stukskes van Michael Nyman ...dat zit nog niet op de pod ... dus dat zal wel weer even boterhams met zelfgemaakt confituur van moeders wordenGelukkig. Ik ben niet de enige die Vangelis dus mooi vind. ( el greco, mythodea ) Ik ben zowiezo een liefhebber van filmmuziek. Met 160 op de teller s`nachts naar Jean Michel Jarre of Underworld luisteren maakt mijn rit weer helemaal goed. Af en toe het stevigere werk van Filter of the Young Gods. Maar meestal luister ik tijdens woon/werkverkeer naar Radio 1.