Favoriete muziek voor op de snelweg...

Pop, Top 40, Radio 1,2,3,538, etc.
14%
21
Rock
24%
36
Jazz, Blues
6%
9
Dance, Trance, Lounge
15%
23
Klassiek
1%
1
Golden Oldies
3%
4
Muziek? Het is een Alfa, das sowieso al muziek!
23%
34
Overige, graag toelichten...
15%
22

Totaal aantal stemmen: 150
kroehlur

Re: RE: Muziek in je Alfa

do okt 13, 2005 11:47

@Spider Veloce

Erg goede muziek.
Zit voor een groot deel ook in mijn iPod maar ........ Vangelis? :blue_confused: :roll:

SPIDERVELOCE1750

do okt 13, 2005 11:47

@Spider Veloce

Erg goede muziek.
Merci beaucoup Bert ... Je lijstje mag er ook wel wezen . Ik heb er al een aantal genoteerd om binnenkort weer te downloaden voor de ipod want ... hoe kan een mens nu zonder Metallica in de wagen :wink: (Wordt weer een dure Visa afrekening volgende maand :shock: )

Kristal

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Muziek in je Alfa

do okt 13, 2005 12:25

De muziek die ik thuis op zet. Wie bij mij in de auto stapt moet wel van jaren tegen jaren 60 muziek kunnen. Veel surfmuziek zoals Misirlou, kent iedereen wel van Pulp Fiction, Q65, The Hunters, Non Iron Butterfly, The Bintangs, The Kinks, Them, The Birds, Bob Dylan, Livin' Blues, The Doors, Ronnie and the Daytonas, Jan & Dean etc. etc. Een rijdende jukebox..

SPIDERVELOCE1750

do okt 13, 2005 12:39

De muziek die ik thuis op zet. Wie bij mij in de auto stapt moet wel van jaren tegen jaren 60 muziek kunnen. Veel surfmuziek zoals Misirlou, kent iedereen wel van Pulp Fiction, Q65, The Hunters, Non Iron Butterfly, The Bintangs, The Kinks, Them, The Birds, Bob Dylan, Livin' Blues, The Doors, Ronnie and the Daytonas, Jan & Dean etc. etc. Een rijdende jukebox..
He Bert ... dan zul je deze ook wel lusten . Helemaal Gents en superzwoel .

Jij zal vast een prachtige verzameling vinyl ( met dito hoezen ) bezitten :wink:

Kristal

Egbertone
Guru
Guru

do okt 13, 2005 13:15

Vooral veel muziek uit de jaren 60 en 70. Beetje van alles wat!
Van dico tot rock en hier en daar wat Motown. Ook nog wat Wave en Ska uit de Eighties!

Momenteel ligt in de Berlina een bandje (jahaaa... een ouderwetsch casettebandje) van Doe Maar.

SQUADRA LEO
Guru
Guru

do okt 13, 2005 13:17

Een greep uit m'n collectie !!

Wire / Ruts / Undertones / Urge Overkill / Nada Surf / R.E.M / Kraftwerk / D.A.F / Doors / Bad Religion / Oasis / Cosmic Psychos / Ramones / Weezer / Joy Division / Underworld / Chemical Brothers / Guided by Voices / Foo Fighters / Nirvana / Queens of the Stone age / Masters of Reality / Walkabouts / Lemonheads / Smashing Pumpkins / Rammstein / Stranglers / Husker Du / Quadalcanal Diary / Dandy Warhols / Beastie Boys / Public Enemy / etc. etc.

8)
Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

SPIDERVELOCE1750

do okt 13, 2005 13:22

@Spider Veloce

Erg goede muziek.
Zit voor een groot deel ook in mijn iPod maar ........ Vangelis? :blue_confused: :roll:
De ipod is van Kristal EN Manu 8)

Doet er mij aan denken dat ik mijn ceedeeken van JM Jarre er nog moet inproppen :-s

Kristal

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do okt 13, 2005 13:58

Hangt een beetje van de auto af....
In de 156 gewoon de radio (STUBRU) bij langere afstanden een fijn CD-tje (kan zeer uiteeinlopend zijn, maar meestal toch in de richting van Bert / Kristal enz...). Ook ceedeetjes met foute plaatjes (hoe idioter, hoe liever)

In de Bertone graag muziek aangepast aan het tijdsbeeld van de wagen. (héhéhé AC/DC, Led Zeppelin, Deep purple en aanverwanten...)
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

stennie
Advanced Member
Advanced Member

do okt 13, 2005 14:01

als ik alleen rijdt dan is het rock: hardrock en ook vaak classic rock
:twisted: (scorpions, MSG, Metallica, Boston, Jeff Healyetc)

met vrouw wordt het al vaak wat softer: nederlands oid :cry:

en samen met de dochterrrrrrrr: K3!!! :^o
ooit gereden 155 1.7 ts 1994
156 1.8TS 16V 2000
nu 156 1.8 TS 16V 2004 met leer

www.autodetailing.nl

richard

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

do okt 13, 2005 14:33

John hiat/Calvin russel/Luke walter jr/Tony joe white/rod piazza/van morrison/carlos santana/bonny raitt/jj cale/stevy ray vaughan/john cougar mellencamp in een beetje vreemde combo met Live/ Counting crows/pearl jam/red hot chilli peppers/metallica met een vleugje guano apes/blink182/skunk anansie/anouk/within temptation/rem/verve/radiohead/the offspring en een scheut 70&80 rock.
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do okt 13, 2005 15:20

@Spider Veloce

Erg goede muziek.
Gelukkig. Ik ben niet de enige die Vangelis dus mooi vind. ( el greco, mythodea ) Ik ben zowiezo een liefhebber van filmmuziek. Met 160 op de teller s`nachts naar Jean Michel Jarre of Underworld luisteren maakt mijn rit weer helemaal goed. Af en toe het stevigere werk van Filter of the Young Gods. Maar meestal luister ik tijdens woon/werkverkeer naar Radio 1.

kroehlur

do okt 13, 2005 15:28

Goh.... deze thread wekt echt een heele boel herinneringen van muziek die ik inmiddel was vergeten. Young Gods - echt goed. Hup naar isohunt.... 8)

Rockcity
Advanced Member
Advanced Member

do okt 13, 2005 15:36

Bij mij voornamelijk rock, in veel verschillende soorten en maten.
Foo Fighters, Peter Pan Speedrock, Hellacopters, System of a Down, Metallica, Velvet Revolver, Audioslave, enz. enz.
Ik moet wel toegeven dat ik sinds ik de V6 heb de radio nauwelijks meer hard heb staan. De luidsprekers heb ik ook nog steeds niet vervangen door wat fatsoenlijks....
Laatst gewijzigd door Rockcity op vr okt 14, 2005 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ciao, Toine

156 2.0 JTS 2002
Ducati Monster 1200 R 2016

SPIDERVELOCE1750

do okt 13, 2005 15:58

Gelukkig. Ik ben niet de enige die Vangelis dus mooi vind. ( el greco, mythodea ) Ik ben zowiezo een liefhebber van filmmuziek. Met 160 op de teller s`nachts naar Jean Michel Jarre of Underworld luisteren maakt mijn rit weer helemaal goed. Af en toe het stevigere werk van Filter of the Young Gods. Maar meestal luister ik tijdens woon/werkverkeer naar Radio 1.
Beste Meneer KAStafiori . Wat hebde mij nu weer aangedaan ... filmmuziek ... bijna vergeten ...Angelo Badalamenti , 37° le matin en zelfs wat stukskes van Michael Nyman ...dat zit nog niet op de pod ... dus dat zal wel weer even boterhams met zelfgemaakt confituur van moeders worden :wink:

Kristal

Alfarmada

do okt 13, 2005 16:31

In m'n Giulia geen radio, in de 146 geen radio (staat te dikwijls op een plaats waar men met plezier je radio komen "uitbouwen" :evil: :evil: )
In de 156 : Front 242, Rammstein, The Cure, Laibach, Front 242, La Muerte, Joy Division, Front 242, The Sisters of Mercy, Depeche Mode, Front 242, Nine Inch Nails......
Oh ja en af en toe Front 242 8)

Philip.

Terug naar “Het Forum Café”