hanalfa
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Wat vonden we van "haren".

zo sep 23, 2012 11:09

feestje bouwen had niet gewerkt voor""mensen"" die met maar 1 doel voor ogen daar heen gaan... gewoon starf/werkkampen oprichten. een tijdje leren wat discipline is, en wat normale omgangsvormen zijn in een dichtbevolkt land, zou mij in ieder geval niet verbazen als die lui niet eens weten dat het woord discipline bestaat laat staan dat ze weten wat het betekent....komt er heel misschien nog iets van hun leven terecht ook.
Als die """mensen"""" eerst de dienstplicht hadden vervuld,.. ik weet het niet,..!!!

Ergst vind ik nog dat ik / wij belastingbetaler voor dat soort """mensen"""moeten opdraaien voor de kosten,.. 8)
Ciao Han,

Alfa Romeo 166 2.5 V6
Alfa Romeo Spider 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 Turbo
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Alfa Romeo 90 2.5 V6 QO
Alfa Romeo 33 1.4 IE SW
Lancia HPE 2.0 IE Executive

GTV42.0
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Wat vonden we van "haren".

zo sep 23, 2012 13:21

Schandalig en zoals hier boven vermeld de dienstplicht weer invoeren om dit soort wat manieren bij te brengen.
GTV6 3.0 DRIVES YOU 2 PASSION!!!!

Gehad.
3x 33
2x 75
1x 155
2x 146
1x Alfetta sedan 2l
1x Alfetta GTV 2l
1x 156 2001
1x GTV6 2.5liter 1985
Nu;
1x 159 SW
1x Alfetta GTV6 3l 1982

database register.
Registerleider Alfetta GT GTV(6) en Giulietta 116

hanalfa
Advanced Member
Advanced Member

zo sep 23, 2012 13:29

Jij was dus ook in Haren,.,!!

Ik word een beetje ziek van dit soort ,..Pubbers.

En nee niet op de man,..maar in het algemeen,..
Ciao Han,

Alfa Romeo 166 2.5 V6
Alfa Romeo Spider 3.0 V6
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Alfa Romeo 90 2.5 V6 QO
Alfa Romeo 33 1.4 IE SW

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

zo sep 23, 2012 15:22

Beetje dom van de burgermeester en politie. Had gewoon het dorp afgegrendeld en iedereen weggestuurd of opgepakt. Dan was er niets aan de hand geweest. Blijft altijd de halfzachte aanpak hier in NL en achteraf maar huilen!
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

hanalfa
Advanced Member
Advanced Member

zo sep 23, 2012 15:56

Weet je waarvoor we weer aan het werk zijn,..de komende week,..!!
Ciao Han,

Alfa Romeo 166 2.5 V6
Alfa Romeo Spider 3.0 V6
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Alfa Romeo 90 2.5 V6 QO
Alfa Romeo 33 1.4 IE SW

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

zo sep 23, 2012 16:23

Zo, wat een doordachte oplossingen worden hier aangedragen. Van het isoleren van een complete stad tot het standrechtelijk executeren van niet-veroordeelden. Dat er een auto in vlammen opgaat betekent nog niet dat we onder krijgswet moeten leven.

Ook; de suggestie dat dit iets is van 'de jeugd van tegenwoordig' geeft aan dat historisch besef ontbreekt. Palingrel, kroningsoproer, gemiddelde voetbalrel in de jaren '80 – geen Facebook voor gebruikt me dunkt.

hanalfa
Advanced Member
Advanced Member

zo sep 23, 2012 17:00

Zo, wat een doordachte oplossingen worden hier aangedragen. Van het isoleren van een complete stad tot het standrechtelijk executeren van niet-veroordeelden. Dat er een auto in vlammen opgaat betekent nog niet dat we onder krijgswet moeten leven.

Ook; de suggestie dat dit iets is van 'de jeugd van tegenwoordig' geeft aan dat historisch besef ontbreekt. Palingrel, kroningsoproer, gemiddelde voetbalrel in de jaren '80 – geen Facebook voor gebruikt me dunkt.

Jij was dus ook in Haren,..!!
Ciao Han,

Alfa Romeo 166 2.5 V6
Alfa Romeo Spider 3.0 V6
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Alfa Romeo 90 2.5 V6 QO
Alfa Romeo 33 1.4 IE SW

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

zo sep 23, 2012 17:25

Jij was dus ook in Haren,..!!
Ja. Jij niet dan? Je hebt een leuk feestje gemist hoor! Je had die smeris moeten zien toen ik een brandende puppy naar hem gooide. Het kon ook een steen geweest zijn, weet het niet meer zo goed.

gtj1600
Guru
Guru

zo sep 23, 2012 17:31

[quote="Maarten Bijlsma"]Zo, wat een doordachte oplossingen worden hier aangedragen. Van het isoleren van een complete stad tot het standrechtelijk executeren van niet-veroordeelden. Dat er een auto in vlammen opgaat betekent nog niet dat we onder krijgswet moeten leven.

Ook; de suggestie dat dit iets is van 'de jeugd van tegenwoordig' geeft aan dat historisch besef ontbreekt. Palingrel, kroningsoproer, gemiddelde voetbalrel in de jaren '80 – geen Facebook voor gebruikt me dunkt.[/quot

meneer bijlsma....wilt u het bovenstaande even uitleggen aan de winkeliers van de geplunderde winkels en aan een 84 jarige man in in zijn eigen huis door deze ,,feestgangers,, het ziekenhuis is in geslagen :!:
Laatst gewijzigd door gtj1600 op zo sep 23, 2012 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo sep 23, 2012 17:36

Ja. Jij niet dan? Je hebt een leuk feestje gemist hoor! Je had die smeris moeten zien toen ik een brandende puppy naar hem gooide.
Hoe is het jou gelukt om ze te laten branden? De mijne gingen steeds uit!
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

zo sep 23, 2012 17:47

meneer bijlsma....wilt u het bovenstaande even uitleggen aan de winkeliers van de geplunderde winkels en aan een 84 jarige man in in zijn eigen huis door deze ,,feestgangers,, het ziekenhuis is in geslagen :!:
Waarom er een grondwet is die de in dit topic aangedragen draconische maatregelen verbied? Moet ik dat aan ze uitleggen?

Maar goed over die puppy dus, er staat me vaag iets bij van haarlak en frituurvet.

gtj1600
Guru
Guru

zo sep 23, 2012 17:55

Waarom er een grondwet is die de in dit topic aangedragen draconische maatregelen verbied? Moet ik dat aan ze uitleggen?

Maar goed over die puppy dus, er staat me vaag iets bij van haarlak en frituurvet.
meneer bijlsma...als u het lef heeft om dat persoonlijk te doen...heel graag ..ja... gaat u gang :!:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

paulsteeman
Guru
Guru

zo sep 23, 2012 18:14

Laat ik het zo zeggen meneer Bijlsma: Grondwet of niet en al kost het me het ik weet niet wat:

De eerste paar die mijn tuin in zouden stappen zouden er nooit meer lopend weggaan, als ze al ooit weer kunnen lopen. Stelletje randdebielen zonder mooraal die denken de wereld waar, vooral onze voorouders, zo hard voor hebben gewerkt, naar hun hand te kunnen zetten door agressie en geweld.

Tegenwoordig moet dat hangtuig bezig worden gehouden omdat ze anders de boel gaan slopen en mensen molesteren. In mijn tijd, en ik ben pas 43, had je nog iets van respect en hield je jezelf met wat leuke kattekwaad bezig waar zelfs de gedupeerden om konden lachen. Als je dat tegenwoordig doet steken ze je al neer als je er om lacht.

Liefst ram ik al dat tuig persoonlijk met een brok ijzer de hersens in zodat ze weer een beetje normaal gaan denken.

Amen

Weet niet waar jij uithangt en wat je vroeger hebt gedaan maar met de uitspraak van jou, met alle respect, zou je hier in mijn ogen ook bijhoren. Ik weet gelukkig beter want je bent alfist :wink:
http://www.bandenmotel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

156 SW 1.9JTD 16V 140 PK 2004 was de vorige
Rij nu voorlopig Mercedes.....

Turbolag, the 2 seconds the other driver thinks he has a chance

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

zo sep 23, 2012 18:26

Laat ik het zo zeggen meneer Bijlsma: Grondwet of niet en al kost het me het ik weet niet wat:

De eerste paar die mijn tuin in zouden stappen zouden er nooit meer lopend weggaan, als ze al ooit weer kunnen lopen. Stelletje randdebielen zonder mooraal die denken de wereld waar, vooral onze voorouders, zo hard voor hebben gewerkt, naar hun hand te kunnen zetten door agressie en geweld.

Tegenwoordig moet dat hangtuig bezig worden gehouden omdat ze anders de boel gaan slopen en mensen molesteren. In mijn tijd, en ik ben pas 43, had je nog iets van respect en hield je jezelf met wat leuke kattekwaad bezig waar zelfs de gedupeerden om konden lachen. Als je dat tegenwoordig doet steken ze je al neer als je er om lacht.

Liefst ram ik al dat tuig persoonlijk met een brok ijzer de hersens in zodat ze weer een beetje normaal gaan denken.

Amen

Weet niet waar jij uithangt en wat je vroeger hebt gedaan maar met de uitspraak van jou, met alle respect, zou je hier in mijn ogen ook bijhoren. Ik weet gelukkig beter want je bent alfist :wink:
+1 schorem is het

hanalfa
Advanced Member
Advanced Member

zo sep 23, 2012 18:26

Miscichien,.. een Projekt X

In de tuin van Maarten Bijlsma,..?

1 klik op mijn PC,.. en je hebt je feestje,..!!
Laatst gewijzigd door hanalfa op zo sep 23, 2012 18:44, 3 keer totaal gewijzigd.
Ciao Han,

Alfa Romeo 166 2.5 V6
Alfa Romeo Spider 3.0 V6
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Alfa Romeo 90 2.5 V6 QO
Alfa Romeo 33 1.4 IE SW

Terug naar “Het Forum Café”