Laat ik het zo zeggen meneer Bijlsma: Grondwet of niet en al kost het me het ik weet niet wat:
De eerste paar die mijn tuin in zouden stappen zouden er nooit meer lopend weggaan, als ze al ooit weer kunnen lopen. Stelletje randdebielen zonder mooraal die denken de wereld waar, vooral onze voorouders, zo hard voor hebben gewerkt, naar hun hand te kunnen zetten door agressie en geweld.
Tegenwoordig moet dat hangtuig bezig worden gehouden omdat ze anders de boel gaan slopen en mensen molesteren. In mijn tijd, en ik ben pas 43, had je nog iets van respect en hield je jezelf met wat leuke kattekwaad bezig waar zelfs de gedupeerden om konden lachen. Als je dat tegenwoordig doet steken ze je al neer als je er om lacht.
Liefst ram ik al dat tuig persoonlijk met een brok ijzer de hersens in zodat ze weer een beetje normaal gaan denken.
Amen
Weet niet waar jij uithangt en wat je vroeger hebt gedaan maar met de uitspraak van jou, met alle respect, zou je hier in mijn ogen ook bijhoren. Ik weet gelukkig beter want je bent alfist

http://www.bandenmotel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
156 SW 1.9JTD 16V 140 PK 2004 was de vorige
Rij nu voorlopig Mercedes.....
Turbolag, the 2 seconds the other driver thinks he has a chance