vandaag distibutie pakket besteld, de dealer zei dat het erg moeilijk is een W pomp te krijgen met metalen schoepjes.
maar de onderdelenboer kan ze nog volop krijgen......
Staat dik onder een 156! Met 4 goede banden. En ze liggen mij in de weg en ik woon in het noorden. Sla je slag zou ik zeggenIk vind deze velgen juist echt vet onder een 156!
http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php? ... highlight=
Groeten Menno
mijn ouders moeten het allemaal betalen en de 15 inch speedline's haal ik morgen op.Staat dik onder een 156! Met 4 goede banden. En ze liggen mij in de weg en ik woon in het noorden. Sla je slag zou ik zeggenIk vind deze velgen juist echt vet onder een 156!
http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php? ... highlight=
Groeten Menno.
Gr.
Moet je vooral doen in een haakse afrit. Dan ga je zeker verongelukken.
ik denk dat mijn moeder het meest er aan moet wennen.
als ze zo rijd als ze normaal ook doet gaan er rare dingen gebeuren op rotondes.
met de koppeling ingedrukt de rotonde op hobbelen en dan een keer gas geven zodat je met een whiplash in de auto zit.
doe ik niet, doet moeders....Moet je vooral doen in een haakse afrit. Dan ga je zeker verongelukken.
ik denk dat mijn moeder het meest er aan moet wennen.
als ze zo rijd als ze normaal ook doet gaan er rare dingen gebeuren op rotondes.
met de koppeling ingedrukt de rotonde op hobbelen en dan een keer gas geven zodat je met een whiplash in de auto zit.
Tjerry
ik probeer eerst de slang even, die krijg ik binnen.Als je valse lucht door die scheur in je inlaat pakt, kan het goed zijn dat je een foutmelding op je lambdasonde krijgt, terwijl die niet stuk is. De foutmelding is ook vooral dat de meting niet goed is, maar hoeft niet perse te betekenen dat de sonde zelf stuk is. Wat ook vaak een oorzaak van zo'n melding is, is een versleten MAF. Als je de exacte numerieke foutcodes kan geven en eventueel wat waardes die de sensoren geven, is vaak wel te zien wat feitelijk de oorzaak van de meldingen is.
Ik heb zelf sinds de gewoonte aangenomen om de ABS ook in de praktijk te testen bij een proefrit. Zo'n lampje zegt weinig helaas. Daar heb jij nu niets (meer) aan, maar hopelijk zal iedereen die dit leest niet hetzelfde overkomen.
De rest ziet er redelijk overzichtelijk uit, succes met klussen!
het was beide, het co was eerst 3.0 en lambda 0.92Als het niet de slang of de lambda is, moet je even kijken welke voltages de MAF geeft bij stationair warme motor en tijdens rijden, bijvoorbeeld hoogste versnelling 80 km/h constant. Ik weet ze niet uit mijn hoofd, maar er zijn mensen hier op het forum die dan vrij snel kunnen zeggen of je waardes kloppen of niet. De software/apparatuur waar je dat mee doet maakt wel uit, een oudere versie van Fiat/Alfascan die je veel gehackt ziet heeft een bug die verkeerde waardes geeft bijvoorbeeld.