zit in Horst Limburg.
Ik heb eens gekeken wat hij int schap had staan, aan reparatiewerken. Dat liegt er niet om

Heb er verder geen ervaring mee nog, en aangezien de man alleen naafgat gaat uitdraaien kan ik er straks ook niet veel over zeggen.
Ik heb die ervaring niet. Jaren geleden de velgen van mn motor laten doen (wit) bij pluscoating in 's gravenpolder. Inwerking van remstof (waren competitieblokken) had ik niet, ook niet na een trackday bv, ook geen schade van losse steentjes uit t asfalt oid, prima dat poedercoaten......
de coating is poreus en eens dat het remstof eringetroken zit krijg je het er niet meer uit (zelf ervaren) of gewoon de velgen wekelijks kuisen
Goed en betrouwbaar Wheelcare.Ik heb goede ervaringen met wheelcare in het plaatsje zeeland. Heb er anderhalf jaar geleden 18" ers voor mijn bus heen gebracht om het naafgat uit te laten draaien en gelijk de velgen te poedercoaten... Super resultaat en voor een erg net bedrag (vind ik)
Omdat normale 2K lak niet hard genoeg is ?Waarom wil iedereen poedercoaten?
Hoegenaamd alle velgen worden standaard gelakt geleverd en kunnen er dan zelfs na 44 jaar nog prima uitzien...Omdat normale 2K lak niet hard genoeg is ?Waarom wil iedereen poedercoaten?