MDP
Guru
Guru
Contacteer: Website Twitter

Re: RE: Net een klein kind.. Jenson Button!!

di dec 06, 2011 15:49

Paar jaar geleden op Goodwood met Button op de foto geweest. Uiterst sympathieke man!
Allemaal wel. Alesi vroeger ook! Enige arrogante etter was Jos Verstappen. Die gunde je geen blik, niks daar waar teamgenoot Schumacher graag een handtekening weggaf.

erwingta
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

RE: Net een klein kind.. Jenson Button!!

di dec 06, 2011 15:59

Ach het kan ook een moment opname zijn natuurlijk.
Mijn aversie tegen Schumacher komt ten dele door de vieze streken die hij vroeger op de baan nogal eens uithaalde, en ook
ten dele toen ik in de paddock op Spa 2 jaar achter elkaar zag hoe hij zich gedroeg als de camera draaide en als de camera
uit was, puur toneelspel.
Eddie Irvine was altijd relaxed daarentegen.
Hoor ook vaak dat mensen Luca di Montezemolo een arrogante zak vinden.
Heb jaren terug gewoon een half uur met hem en PieroLardi Ferrari staan lullen voor het Ristorante Ferrari en wil niets kwaads over hem horen,
super aardige vent.
Maar het kan natuurlijk best dat je hem tegenkomt nadat hij met zijn verkeerde been uit bed is gestapt......
Schijnt menselijk te zijn, heeft iedereen wel eens last van!
Balocco Classics/dealer Alfaholics voor de Benelux

alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di dec 06, 2011 16:23

zo was Arie Luyendijk jr niet echt heel vriendelijk meer, toen hij op zijn eigen kartbaan (van zijn pa) me niet los kon rijden...
(kan ik me ook best voorstellen op zo'n soort moment en zegt ook weinig over die jongen, denk ook dat de klasgenoten die stonden te springen en te schreeuwen om mij aan te moedigen ook niet echt hielpen :lol: )
33 type 2 16V carbs & Delta EVO

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

MDP
Guru
Guru
Contacteer: Website Twitter

Re: RE: Net een klein kind.. Jenson Button!!

di dec 06, 2011 18:27

Maar het kan natuurlijk best dat je hem tegenkomt nadat hij met zijn verkeerde been uit bed is gestapt......
Schijnt menselijk te zijn, heeft iedereen wel eens last van!
Dan stapt hij wel héél vaak met het verkeerde been uit bed. Ben Jos meer dan één keer tegengekomen. 2 Keer Motorshow (Essen), 1 keer autoshow Maastricht 3 keer in Echt, waar destijds zijn naam op een kartcenter prijkte en een paar keer in Genk. En dat verstreken over een jaar of 5. En het spijt me ten zeerste, maar kan hem écht geen spantane man vinden. Die mening wordt overigens door meerdere gedeeld, die ik ken wat Jos op hun beurt weer kennen.

erwingta
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

di dec 06, 2011 19:09

Ik heb Jos maar 1x gezien en gesproken in de tijd dat ik nog wedstrijdkartte en vond hem toen aardiger als er altijd gezegd werdt.
Maargoed trek je verhaal niet in twijfel hoor!
Olaf Mol heb ik ook vaak zat gehoord dat hij arrogant is, ben hem vaak op de kartbaan tegengekomen en gek, ik vind het een aardige peer !
(liep altijd in korte broek bij weer of geen weer! :lol: )

Jenson Button heb ik nog nooit iets raars over gehoord, gewoon een topgast!
Vind hem de meest relaxte gozer van alle huidige rijders!
Komt oorspronkelijk uit Bristol en heeft daar een pub/restaurantje...
Balocco Classics/dealer Alfaholics voor de Benelux

RoBoRoB
Newbie
Newbie

ma dec 12, 2011 21:10

speciaal voor jullie dan ff :lol: :lol:

was afgelopen jaar de ''gp van Roggel'' (Zuid-Limburg) ik was toevallig in de buurt op vakantie
het is de 2008 auto waar Hamilton met heel veel geluk kampioen mee werd
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar “Het Forum Café”