Gordon
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Maserati SUV met hemi V8???

do jun 23, 2011 22:55

Ben ik de eerste die hier die Alfa SUV studie in herkent?
Was toch al bekend? De bazen bij Fiat keken naar het concept, berekenden wat het zou moeten kosten, en concludeerden dat binnen de doelgroep voor Alfa Romeo vrijwel niemand die prijs zou willen betalen. Voor de Maserati doelgroep zou de prijs echter geen enkel probleem vormen.

Corrado
Guru
Guru

RE: Maserati SUV met hemi V8???

do jun 23, 2011 23:49

Hier past maar een woord: cultuurbarbaren! (Marchionne and friends...) :evil:

Melvivio
Full Member
Full Member

vr jun 24, 2011 11:42

Het ziet er meer uit dan een treurige Olifant dan een auto.

Alles goed en wel, maar dit moeten ze niet gaan maken.
Dat ze de huidige modellen maar extra pluggen!
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Maserati SUV met hemi V8???

za jun 25, 2011 21:16

Overigens zou een 166 opvolger met Italiaans uiterlijk en Hemi V8, wel eens een perfectie combi kunnen zijn! Eerdere auto's met Italiaans design en Amerikaanse motorisering waren ook erg succesvol.
Yup, hoewel dit lelijk is, draai ik m'n hand ook niet om voor een DeTomasso. En een grand cherokee SRT8 is echt leuk om in te rijden niks mis mee. Heb een keer het genoegen gehad lol
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Corrado
Guru
Guru

za jun 25, 2011 21:35

Heb er ook mee gereden, net als met een quattro porte. Maar hoe leuk beiden ook zijn, familie is het duidelijk niet. En als je als hoeder van de Italiaanse-merken-met-historie dat niet ziet (heb ik het nog niet eens over aanvoelt) dan houd ik m'n hart vast. Kijk maar eens hoe een prachtig merk als Lancia sinds begin jaren '70 te grabbel is gegooid en wat voor shit we nu krijgen. Onder het mom van 'het verkoopt niet (wat zou moeten zijn: wat we gedaan hebben verkoopt niet'). Daar moeten ze zich in Turijn heel diep voor schamen!!!! Dat een klein merk als Lancia alleen misschien geen bestaansrecht heeft hoef je mij niet te vertellen maar daar zijn ook andere oplossingen voorte bedenken die dichter bij huis blijven dan samensmelten met lompe en zielloze Tupperware. Een voorspelling? Lancia verkoopt straks helemaal niet meer ondat het enige wat interessant was, de historie en Italiaanse finesse, overboord is gezet. Weg mooi merk nr. zoveel. Met dank aan de botte boeren van Fiat.

Koen

Terug naar “Het Forum Café”