alfadragon
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

Re: RE: ben een aso....

do mei 05, 2011 17:20

Als ze hier gaan zeuren zetten we gewoon ALLES voor de deur... :lol: :lol: :lol:
Ha, da's exact wat ik dacht! Wij kunnen ALLE parkeerplekken die er bij ons in de straat lachend vullen.
En ga niet zeggen dat ik dat niet durf! :blue_lol:

Patrick.
durf jij niet....

(pakt alvast een tuinstoel, krat bier en zakken chips om dan wel te komen genieten en foto's te schieten :lol: )
Zeg waar en wanneer en ik kom ook even kijken..zet r nog wel een alfa bij ook..:-D
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili

www.alfaromeo105.nl :thumbs:

d'Neghentigh
d'Neghentigh op facebook

Patrick
Guru
Guru
Contacteer: Website

do mei 05, 2011 17:41

Ha, da's exact wat ik dacht! Wij kunnen ALLE parkeerplekken die er bij ons in de straat lachend vullen.
En ga niet zeggen dat ik dat niet durf! :blue_lol:

Patrick.
durf jij niet....

(pakt alvast een tuinstoel, krat bier en zakken chips om dan wel te komen genieten en foto's te schieten :lol: )
Zeg waar en wanneer en ik kom ook even kijken..zet r nog wel een alfa bij ook..:-D
Ja, en dat kan dus niet meer hé. Het staat vol! :twisted:

Even terug naar de boodschap waar dit topic mee opende. Er zijn dus mensen die in het stof op een autoruit schrijven dat je een aso bent als
je meerdere auto's bij of voor je huis hebt staan.....?
Wat zijn dat toch voor een mensen? Is het afgunst, milieu-idioterie, of gewoon laks gajes?
Het lijkt me enig om eens een vingetje of wat te breken van dat soort lui. Die vinger hebben ze toch niet nodig.....
Als ze wisten hoe je je handen moet gebruiken hadden ze zelf wel een auto gehad.

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

RalfUittenhout
Member
Member

do mei 05, 2011 17:44

Even terug naar de boodschap waar dit topic mee opende. Er zijn dus mensen die in het stof op een autoruit schrijven dat je een aso bent als
je meerdere auto's bij of voor je huis hebt staan.....?
Wat zijn dat toch voor een mensen? Is het afgunst, milieu-idioterie, of gewoon laks gajes?
Het lijkt me enig om eens een vingetje of wat te breken van dat soort lui. Die vinger hebben ze toch niet nodig.....
Als ze wisten hoe je je handen moet gebruiken hadden ze zelf wel een auto gehad.

Patrick.
Waarschijnlijk hebben ze een auto, waarom zouden ze zich anders druk maken over een volle parkeerplaats..

Herbieyy
Member
Member

RE: ben een aso....

do mei 05, 2011 18:46

Mensen Mensen Mensen toch, verhuis lekker naar het buitengebied :D

Hier staan op normale momenten wel 6 auto's om het huis, Alfa, Vw, Bmw, Audi. Nu hebben we dan ook wel 3 garages en een overkapping, maar er kunnen nog meer alfa's bij hoor :jumping: :banana:

Terug ontopic, beetje jammer idd als je buren wel weten welke auto's van jou zijn maar niet even normaal willen vragen of je wellicht 1 auto ergens anders wil parkeren.... Voel ik hier weer de volgende "trieste" aflevering van "De Rijdende Rechter" aankomen?
Na een schutting van 1 cm te hoog, en een halve dag niet bij gehouden haag na, kan je een zaak over een paar parkeerplekken toch ook wel voorleggen aan Meneer Visser?

midas
Advanced Member
Advanced Member

do mei 05, 2011 18:55

Hier staan op normale momenten wel 6 auto's om het huis, Alfa, Vw, Bmw, Audi. Nu hebben we dan ook wel 3 garages en een overkapping, maar er kunnen nog meer alfa's bij hoor :jumping: :banana:
Ik dacht dat daar alleen BMW's stonden..... 8)
nu; 166TS, Giulia 1300Ti '67 met 2.1L

Afbeelding

wims
Guru
Guru

do mei 05, 2011 18:57

Wij hebben een parkeerterreintje voor de deur waar wel 15 auto's kunnen staan. Het is bijna altijd leeg; men parkeert liever ongemakkelijk op de dijk voor de deur zodat het doorgaande verkeer bijna nergens meer tussen kan om tegemoet komend verkeer voorrang te kunnen verlenen. Regelmatig blikschade en verhitte discussies omdat men elkaar geen ruimte geeft. En toch blijft het parkinkje leeg...
Eigen spul staat altijd in 1 van de schuurtjes achter de casa, nooit voor de deur.
Maar om "aso" op de auto's te vingeren is natuurlijk goed fout. De wereld wordt onpersoonlijker, erg jammer, een normaal gesprek zou verhelderend kunnen werken.

groetz, wims
Na regen schijnt de zon te komen. (mwah.nl)

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do mei 05, 2011 19:08

krat bier en zakken chips om dan wel te komen genieten en foto's te schieten )
zou dan met dat bier even wachten, als je nog achter het stuur moet.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Dominic
Guru
Guru

do mei 05, 2011 19:26

Parkeerplekken.....huh....wasda ??? :mrgreen:

Gillezzz
Member
Member

do mei 05, 2011 19:42

Laat die klagers lekker naar een buitengebied verhuizen dan! Kan ik mooi m'n Alfa weer kwijt voor de deur. :lol:

Nee, 't is inderdaad een beetje triest dat mensen een ander blijkbaar nergens meer op aan durven spreken, tenzij het stiekem en anoniem kan. Voor hetzelfde geld is de 'dader' niet eens op de hoogte van het feit dat hij/zij zoveel frustratie veroorzaakt, maar graag bereid zijn auto ergens anders te zetten. Erg lullig om dan iemand meteen als aso te bestempelen en zoals al gezegd vind ook ik het eerder asociaal van degene die zoiets op een achterruit schrijft. Of moeten we tegenwoordig al dankbaar zijn dat de persoon in kwestie niet meteen alle auto's die hem niet aanstaan onder gekrast heeft? Is dat de nieuwe norm? Wat een luxe-problemen toch... We hebben het gewoon te goed met z'n allen in dit land van Wilders-stemmers.

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...

do mei 05, 2011 19:46

Die krijg je vanzelf als je dat weiland voor je deur eindelijk eens gaat asfalteren! :twisted:

@ Patrick: Dat durf je ECHT NIET! :twisted:
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

diele
Guru Duplice
Guru Duplice

do mei 05, 2011 19:52

Onenigheid over parkeerplekken? :blue_lol:

Ik zeg, verhuizen naar t buitengebied,echt.

Grtz,fRank
Ieder gebied kent z'n eigen problemen ....ik vind het vervelend als niet al m'n auto's binnen staan... :lol:
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

do mei 05, 2011 19:57

Burenruzie, daar schiet je niets mee op.
Probeer er achter te komen wie het heeft geschreven en probeer het uit te praten.

Mijn moto: Actie is - reactie en geen overreactie!

Maak je geen zorgen, volgens mij ben je geen aso.

Dominic
Guru
Guru

do mei 05, 2011 19:57

Die krijg je vanzelf als je dat weiland voor je deur eindelijk eens gaat asfalteren! :twisted:

quote]

Valt mij nog mee dat je het herkend alszijnde.... weiland.....stadsjongen. :blue_lol:

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...

do mei 05, 2011 19:59

quote]

Valt mij nog mee dat je het herkend alszijnde.... weiland.....stadsjongen. :blue_lol:
Zelfde stad toch? :lol: :lol: :lol:

Ennuh... wij hebben lekker weiland dat veuls ouderder is dat die overmaatse graspol van jullie! 8)

Het is alleen zo'n pleuriseind rijden...
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

Dominic
Guru
Guru

do mei 05, 2011 20:03

quote]

Zelfde stad toch? :lol: :lol: :lol:

Ennuh... wij hebben lekker weiland dat veuls ouderder is dat die overmaatse graspol van jullie! 8)
zie je wel ...stadsjongen...dat weet jij egnie..dat hebben ze jou lekker wijsgemaakt :mrgreen:

Kom maar eens proeven,dan weet je of het veuls lekkerderder is dan die van hullie :jumping:

Terug naar “Het Forum Café”