met volle koffer en dakkoffer nog als eerste weg zijn bij het stoplicht

Foto?
die stickers mogen er wel op hoor.... zie ik toch niet tijdens het rijden![]()
Ik zie ineens 'Staatsbosbeheer" stickers voor me...![]()
Wel leuk een RS6, jammer dat het awd is..Voor onderdelen vooral Coen Donkers in Veghel benaderen, Audiparts. Heeft echt van alles en alleen maar gaan kijken is al leuk want er is constant iemand bezig om oude Coupe´s om te bouwen naar Sportquattro.
Dat gevoel probeer ik nog vast te houden, maar hier in huis is er ook wel eens discussie over om iets anders leuks te gaan scoren.Dan smelt ik weer...
Staat achter slot en grendel incl alarmMooi man die RS6, is echt een gaaf ding, en geloof me, met 4-wiel kan je op losse ondergrond, nat of sneeuw heus wel driften. Maat van me had de getunede RS6 van Carly Pellinkhof, een beest.
Mag is je 1 tip geven: verzeker hem alsjeblieft goed!!!! Hij heeft al een RS4 en die RS6 voor de deur zien verdwijnen....
Mazzelaar, nee hoor alfa is een fijne auto die beslist niet onder doet voor een andere auto. waar je gelijk in hebt is het feit dat onderhoud en het bijhouden ervan belangrijk is. Iemand die bezuinigd op onderhoud krijgt vanzelf de rekening gepresenteerd, is mijn mening. Onze VAG producten waren dealer onderhouden.....en de mankementen bleven komen...... Onze klassiekers ( 15 ) onderhoud ik zelf, de moderne bella's gaan naar de dealer. Mijn devies met de klassiekers is, bij twijfel wordt het onderdeel vervangen door nieuw, en als het echt niet anders kan, door tweedehands maar da's zelden. Wij hebben nooit geen problemen dat een klassieke bella ons in de steek laat, of dat zij tijdens een ritje er mee stopt. Vaak heb ik het gevoel dat als er bezuinigd wordt op onderhoud van een auto door de eigenaar, dit afgeschoven word op het merk, en dit in algemene zin van het woord.Ben ik dan altijd zo'n mazzelaar geweest met mijn Alfa's? Ik heb jong gereden, een 146 Ti, 156 1.8 TS , 156 Selespeed, 166 2,5 V6. Met jong bedoel ik een jaar of 4 oud toen ik ze kocht met respectievelijk km .stand 48.000, 43.000, 33.000 en 105.000 . De 146 heb ik 3 jaar gehad en de andere ca 1,5 jaar. Ik heb buiten het normale onderhoud geen noemenswaardige storingen gehad . Belangrijk voor mij was ,dealeronderhouden en km.stand logisch . Ik zie dan altijd van die spookverhalen langskomen . Audi en BMW staan bekend als de meest storingsgevoelige auto's bij de ADAC . Mijn buurman die altijd VAG lesauto's had,is overgestapt naar Mercedes vanwege de ellelange lijst problemen die hij ondervond . Tja, zeg het maar .......