Helemaal goed hoor, de reacties op het filmpje. Maar wie hier is werkelijk zo met rijden bezig, dat hij/zij nog nooit perongeluk iemand tijdens het rijden heeft benadeelt of in gevaar heeft gebracht (opzet of niet)?
Lekker door rijden, zeuren er allemaal om dat dit niet meer kan in NL.. Ik kom er voor uit dat ik dit zo veel mogelijk doe. En ja! Ook overtreed ik regelmatig de snelheidslimit. Waarom koop ik anders een snelle auto??? Maar dat terzijde.
Probleem met over enthausiast gebruik willen maken van je auto en de wegen is dat zeker schadelijk KAN zijn. Het meisje wat is dood gereden is onacceptabel.. En dit is iemand die werkelijk domme acties uithaald en niet verantwoordelijk rijd. Nu is ‘veilig’ voor iedereen anders maar dit is een kudst bestuurder Pur Sang. En gewoon een NL’er.
GOED rijden is naar mijn mening niet hetzelfde als je keurig aan de regels houden. Maar het veilig houden voor je passagiers en omstanders, want die hebben waarschijnlijk niet gevraagd om een opgefokte golf met 90 door de bebouwde kom te zien scheuren.