hmmm, op de 33 moeten 4 nieuwe rubbertjes...
dan maar deze tot het draad opraggen en wat minder grip hebben (en erg spoorgevoellig..)
of MP in de gaten houden natuurlijk...
Zomerbanden zijn nu het goedkoopst , en winterbanden in September..Ik koop winterbanden altijd midden in de zomer en zomerbanden midden in de winter. Dan heb je geen last van dat soort prijs-gektes.Onzin of niet, áls t zo is kun je mooi nog dieper in de knip als je wat nodig hebt...![]()
Heb afgelopen periode de dagprijs (leken wel garnalen) gekte rondom de winterbanden gezien, totale waanzin...Maar wel de realiteit. Banden werden echter gewoon gekocht hoor ,ook als ze binnen 24uur 30 tot 40% opsloegen...![]()
![]()
Grtz,fRank![]()
.
Inderdaad, wat een zielig gedoe. Maak je meer zorgen om de brandstof prijzen en niet te vergeten de achteruit gaande kwaliteit.Ik geef geen commentaar......![]()
![]()
Ik denk dat Paul op wat anders doelt...iets met een adresje voor betaalbaar rubber.Inderdaad, wat een zielig gedoe. Maak je meer zorgen om de brandstof prijzen en niet te vergeten de achteruit gaande kwaliteit.Ik geef geen commentaar......![]()
![]()
Tjerry
etos?Ik denk dat Paul op wat anders doelt...iets met een adresje voor betaalbaar rubber.Inderdaad, wat een zielig gedoe. Maak je meer zorgen om de brandstof prijzen en niet te vergeten de achteruit gaande kwaliteit.Ik geef geen commentaar......![]()
![]()
Tjerry
etos?Ik denk dat Paul op wat anders doelt...iets met een adresje voor betaalbaar rubber.Inderdaad, wat een zielig gedoe. Maak je meer zorgen om de brandstof prijzen en niet te vergeten de achteruit gaande kwaliteit.
Tjerry
Martijn ziet je link zeker niet staan in je profielMaar weer geen commentaar![]()