Zo sta ik er ook in, het zou wel 110pk worden, dus nog enigszins tolerabel (heb ook een tijdje in een leon 1.6 met 105pk rondgetuft), en zolang ik zelf een hobby-alfa heb kan ik er niet al te erg mee zitten dat ik in een megane rondkar ipv een giulietta, zoiezo zou de megane stukken ruimer zijn (estate)De Megane die ik nu van en naar kantoor stuur heeft maar liefst 90 pk, maar als je je er op instelt valt er best mee te leven. Zeker als de focus het alternatief is, want die overleeft de vergelijking met de Megane niet. Als je over de tereurstelling heen bent dat 't geen Alfa wordt, valt er best met de Megane te leven denk ik.zowel automaat en bose is bij mij bovenbudgetairZooo hee dat je baas je zo'n megane aandoet. Ik vind persoonlijk trouwens nix mis met een focus of een megane, maar ja bij een leasebak liggen de prio's ook wat anders. Tipje: als je dan echt een leasebak moet en het mag geen alfa zijn... Renault Megane diesel met automaat en pack Bose ... geweldige stereo, rijdt relaxt dus weinig bekeuring (goh zou ik bevooroordeeld zijn
)
Binnen budget mag ik het doen met 110pk en een ingebouwde tomtom-live, ook niet verkeerd, maar het wordt hoe dan ook geen auto de me alfa zou doen vergeten...
En de nieuwe focus... gadver... liever niet eigenlijk, moet alleen mn vriendin nog overtuigen dat de megane echt beter is dan die frod