Een berlina is altijd een goeie keus, je rijd erin als een vorst.....
Maar er moet mij toch iets van het hart......mijn bevindingen over deze Berlina....
Voor een paar maanden terug ben ik ook naar deze wezen kijken, en vond de prijs te hoog voor het gene wat je ervoor terug kreeg.
De Kleur en uitstraling was zo appart, dat ik helemaal om was om hem mee te nemen..........en bereid was daar 250 km enkelereis voor te gaan rijden.
Mijn vrouw en zoontje waren ook opslag verliefd, dus dat was het probleem niet.........Nadat de Berlina naar buiten was gereden kon ik er eens goed omheen
lopen en voelen op de bekende plaatsen. Toch ben ik erg geschrokken van het al op voorhand gedane resauratiewerk. Nadat ik mij geprikt had aan resten lasdraad
bij het achterpaneel terhoogte van de reservewielbak aan de linker zijde, ben ik gaan voelen bij de achterwielranden, deze bleken gemodellerd te zijn met de slijptol om de wielen passend
in de kuip te krijgen. hierbij kwam ik erachter dat het binnenscherm los zat van het buitenscherm

Ook aan de voorzijde sloeg mij de schrik om het hart, met wat
betreft de voorbereiding, dus strak maken en afwerking, alles was maar half gebeurt, en overal veel spuitnevel. Het torretje liep goed, maar dat maakte de rest van mijn bevindingen
niet goed......
Op den duur ben ik maar opgehouden met mijn inspectie rondgang..........wat een afknapper vondt ik het .
Ik hoop dat Alfa Lusso deze dingen verholpen heeft voor je, want het is en blijft een aparte kleur, en een mooi model.
Sorry mensen dit moest mij echt van het hart, en ik wilde mijn bevindingen en het gevoel wat ik daarbij heb en had met jullie delen.
Gr JW
Non commettere errori tra la mia personalità e il mio atteggiamento .
La mia personalità è quello che sono , e la mia houdng dipende da chi sei .