Ik wou nog bijna 155 v6 roepen, maar toen zag ik het budget, 10k....
Ik zeg, een GT!
(of een hele mooie GTV met 3.0 v6 er in...)
Voor 10k heb je toch wel een 155 V6???Ik wou nog bijna 155 v6 roepen, maar toen zag ik het budget, 10k....
Ik zeg, een GT!
zeker wel, voor 1k als je goed zoekt heb je al een 155 v6.. Ik bedoelde meer dat je voor 10k iets veel leukers/nieuwers/netters kan krijgen. In eerste instantie dacht ik dat er gewoon ff snel een goedkope daily bij moest komen voor een half jaar of zo... (das was al weer aan 145s aan het denken), en dan is een 155 v6 toch wel leuk lijkt me.Voor 10k heb je toch wel een 155 V6???Ik wou nog bijna 155 v6 roepen, maar toen zag ik het budget, 10k....
Ik zeg, een GT!
zeker wel, voor 1k als je goed zoekt heb je al een 155 v6.. Ik bedoelde meer dat je voor 10k iets veel leukers/nieuwers/netters kan krijgen. In eerste instantie dacht ik dat er gewoon ff snel een goedkope daily bij moest komen voor een half jaar of zo... (das was al weer aan 145s aan het denken), en dan is een 155 v6 toch wel leuk lijkt me.Voor 10k heb je toch wel een 155 V6???Ik wou nog bijna 155 v6 roepen, maar toen zag ik het budget, 10k....
Ik zeg, een GT!
maar ja, voor 10k kan je ook in het volgende rijden: http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Alf ... al=3&pos=2
O ja? Van wie dan? Niet die van mij in ieder gevalSW nr 4. op dit forum te koop
Dat bakkie kom ik zeker een keer doen, is bijna om de hoekStond laatst een rode SW GTA uit een Domeinen verkoop voor niet al te veel.
Staat hier in Amersfoort, dus kun je meteen een bakkie komen doen!