Lijkt mij eerder iets wat uit de intel fabriek is gekomen.die wielen op die eerste serie GTV1750........ nooit eerder gezien, en zo te zien toch een fabrieksfoto... Hmmm
Lijkt mij eerder iets wat uit de intel fabriek is gekomen.die wielen op die eerste serie GTV1750........ nooit eerder gezien, en zo te zien toch een fabrieksfoto... Hmmm
Volgens mij is het een computerrendering: kijk maar naar de te perfecte weerspiegelingen en de koplampringen die net eventjes iets te dik zijn?die wielen op die eerste serie GTV1750........ nooit eerder gezien, en zo te zien toch een fabrieksfoto... Hmmm
Dus dit doen jullie op een regenachtige zondagJe moet wel drie keer goed kijken, maar het lijkt me toch een rendering en geen model:
- Er is sowieso geknutseld met de foto, zoals blijkt uit het volledig ontbreken van andere objecten in de weerspiegeling in de lak en ruiten
- Kijk eens goed naar de nummerplaat en de Alfa badge, die zijn erin gemonteerd.
- Dingen als de antenne, de wisserbladen, het zijknipperlicht en de portiernaad lijken me te verfijnd voor zelfs een 1:18 model (hoewel dat tegenwoordig steeds lastiger te zeggen wordt)
- De wisserbladen zijn dan wel verfijnd (veel te verfijnd volgens mij), maar zien er verder heel vreemd uit
Nee, dit heb ik tussendoor gedaan op een dinsdag. Klinkt alsof je er een probleem mee hebt, of vergis ik me?Dus dit doen jullie op een regenachtige zondagJe moet wel drie keer goed kijken, maar het lijkt me toch een rendering en geen model:
- Er is sowieso geknutseld met de foto, zoals blijkt uit het volledig ontbreken van andere objecten in de weerspiegeling in de lak en ruiten
- Kijk eens goed naar de nummerplaat en de Alfa badge, die zijn erin gemonteerd.
- Dingen als de antenne, de wisserbladen, het zijknipperlicht en de portiernaad lijken me te verfijnd voor zelfs een 1:18 model (hoewel dat tegenwoordig steeds lastiger te zeggen wordt)
- De wisserbladen zijn dan wel verfijnd (veel te verfijnd volgens mij), maar zien er verder heel vreemd uit
Nou ik heb er al redelijk lang meerdere keren naar gekeken, maar zelfs met jullie opmerkingen erbij lukt het me niet om te zien dat het hier gaat om een animatie...Nee, dit heb ik tussendoor gedaan op een dinsdag. Klinkt alsof je er een probleem mee hebt, of vergis ik me?Dus dit doen jullie op een regenachtige zondagJe moet wel drie keer goed kijken, maar het lijkt me toch een rendering en geen model:
Het klinkt om precies te zijn als een off-topic-verwijt, maar dat zou compleet onlogisch zijn. Wat bedoel je met je opmerking?
is het ook niet, tenminste... het is gewoon een bastaande foto die door de PSmolen gehaald is. beetje gausian blur, achtergrondje, dingetjes gladpoetsen... geen kunst aan.Nou ik heb er al redelijk lang meerdere keren naar gekeken, maar zelfs met jullie opmerkingen erbij lukt het me niet om te zien dat het hier gaat om een animatie...Nee, dit heb ik tussendoor gedaan op een dinsdag. Klinkt alsof je er een probleem mee hebt, of vergis ik me?Dus dit doen jullie op een regenachtige zondag
Het klinkt om precies te zijn als een off-topic-verwijt, maar dat zou compleet onlogisch zijn. Wat bedoel je met je opmerking?