Waarom zegt iedereen dat toch steedsSchandalig dat ze hem op de 90 omgedraaid hadden!
Permanent 4! Das pas permanent!want ja ze zijn zo permanent he die tattoosdaarom ben ik er nog over aan het denken.
Zo is dat.ik heb een volledig zwarte Serpente op mijn bovenarm.
Waarom? Omdat Alfa Romeo mijn ding is. Ik heb ook nog een Chili Peppers tattoo op mijn schouderblad. Ook omdat de Peppers mijn ding zijn.
Al zou ik over 25 jaar, op het strand zittend, Alfa NIET meer mijn ding zijnde, wat ik onwaarschijnlijk acht, dan nog. Alfa is al 20 jaar mijn leven. Een belangrijk deel van mijn leven is Alfa. Al zou ik dat later niet meer zo boeiend vinden, dan blijft die tijd staan. Het is dan een ding van toen. Maar nog altijd onlosmakelijk aan mij verbonden. Wie zegt Rik, zegt Alfa.
Een tattoo moet je niet onvoorbedacht zetten, zeker. Maar als je er voor jezelf uit bent is het klaar! Doen!
Rik
Ook helemaal eens .Zo is dat.ik heb een volledig zwarte Serpente op mijn bovenarm.
Waarom? Omdat Alfa Romeo mijn ding is. Ik heb ook nog een Chili Peppers tattoo op mijn schouderblad. Ook omdat de Peppers mijn ding zijn.
Al zou ik over 25 jaar, op het strand zittend, Alfa NIET meer mijn ding zijnde, wat ik onwaarschijnlijk acht, dan nog. Alfa is al 20 jaar mijn leven. Een belangrijk deel van mijn leven is Alfa. Al zou ik dat later niet meer zo boeiend vinden, dan blijft die tijd staan. Het is dan een ding van toen. Maar nog altijd onlosmakelijk aan mij verbonden. Wie zegt Rik, zegt Alfa.
Een tattoo moet je niet onvoorbedacht zetten, zeker. Maar als je er voor jezelf uit bent is het klaar! Doen!
Rik
Mijn schouder amputeren lijkt mij knap lastig Patrick .Wie het mooi vindt en het zeker wil moet gewoon doen, daar zijn we het wel over eens.
Vorige week zag ik bij de eigenaar van het bedrijf naast ons een flinke vlek op zijn onderarm.
Ik vroeg hem wat hem mankeerde. Hij vertelde dat hij ooit, ondoordacht, een tattoo had laten zetten
en daar later vreselijk spijt van heeft gekregen.
Hij heeft de tattoo een tijdje terug weg laten laseren. Vreselijk pijnlijk en je blijft altijd een littekenachtige plek zien.
Als je voor de laserbehandeling kiest verdwijnt het natuurlijke pigment ook, dus je zult ook
nooit meer bruinen op die plaatsen. Dus na spijt ook nog levenslang onder een parasol.![]()
Overigens is er naast weg-laseren nog een andere optie en dat is amputatie.......
Ik ken legio mensen die door emotionele gebeurtenissen in hun leven voor een tattoo heb gekozen en
kan helemaal begrijpen dat ze dat gedaan hebben, maar eens gekozen blijft gekozen.
Patrick.
Zou je dan ook zoiets hebben voor het Alfa virus?Mijn schouder amputeren lijkt mij knap lastig Patrick .![]()
Je hebt helemaal gelijk en ik vind het wel mooi van jou dat je mensen wil aanzetten tot bezinnen eer ze ergens aan beginnen .