Hylke
Moderator
Moderator
Contacteer: Website

RE: alfa tatoeage??????????????????

di aug 04, 2009 18:03

Schandalig dat ze hem op de 90 omgedraaid hadden!
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

Giulia 2.0 ‘18
GSX-S '22

Jens Hoorn
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: alfa tatoeage??????????????????

di aug 04, 2009 18:06

Schandalig dat ze hem op de 90 omgedraaid hadden!
Waarom zegt iedereen dat toch steeds ](*,)

Nog EEN KEER. Het steeltje is naar mij gericht...
''Drive tastefully''

Hylke
Moderator
Moderator

di aug 04, 2009 18:08

Spiegelbeeld dan?
Toevallig de foto omgedraaid?

Fotosoep?

Pfff, ik geef het op hoor...
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

Giulia 2.0 ‘18
GSX-S '22

ToonQVp4
Full Member
Full Member

di aug 04, 2009 18:10

Afbeelding
Afbeelding
8)
8) deze vind ik wel erg gaaf,lekker subtiel :thumbs:.
het gaat dan toch zoiets als jens worden of serge z'n idee vind ik ook wel gaaf.
156 sw 2001 facelift 2004 parelmoer wit

gehad:33 1.7 16v QV permanent 4.(2wd :( )'93 :(
2x33 1.4 imola '93
1.7 16v QV '91
Spider 2.0 ts '97

non alfa:

Volvo 850 estate 2.0 '95 dagelijks voor m'n vriendin

Patrick
Guru
Guru

di aug 04, 2009 18:37

Tekenen doe je op een velletje papier, wil je jezelf echt uitleven dan maak je een schilderij.
Een tattoo is nu absoluut mooi, hoe sullig zie je er over 25 jaar uit als je met de kleinkinderen
een dagje naar Zandvoort gaat? :wink:
Wees verstandig, niet doen.
Vraag jezelf maar eens af of je visie op wat mooi is ooit veranderd is in je leven tot vandaag......

Patrick.
Zonder tatoo's en toch groot liefhebber van Miami Ink op Discovery.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

ToonQVp4
Full Member
Full Member

di aug 04, 2009 19:17

M'n vriendin wil geen kinderen en ik ga niet graag naar het strand,probleem opgelost. :jumping: .
Het is ook nog niet zeker dat ik het laat doen,ik wil het wel graag maar ik wil er later ook geen spijt van krijgen want ja ze zijn zo permanent he die tattoos :D daarom ben ik er nog over aan het denken.
156 sw 2001 facelift 2004 parelmoer wit

gehad:33 1.7 16v QV permanent 4.(2wd :( )'93 :(
2x33 1.4 imola '93
1.7 16v QV '91
Spider 2.0 ts '97

non alfa:

Volvo 850 estate 2.0 '95 dagelijks voor m'n vriendin

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

di aug 04, 2009 19:28

want ja ze zijn zo permanent he die tattoos :D daarom ben ik er nog over aan het denken.
Permanent 4! Das pas permanent! :)
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

Hylke
Moderator
Moderator

di aug 04, 2009 19:40

Je hebt ook tattoo's die na 5 jaar volledig vervaagd zijn.
Wel iets pijnlijker bij het zetten want die worden dieper in de huid gezet.

Er zijn maar weinig dingen veranderlijker dan het weer, smaak is er een van.

Giulia 2.0 ‘18
GSX-S '22

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

di aug 04, 2009 22:10

ik heb een volledig zwarte Serpente op mijn bovenarm.
Waarom? Omdat Alfa Romeo mijn ding is. Ik heb ook nog een Chili Peppers tattoo op mijn schouderblad. Ook omdat de Peppers mijn ding zijn.
Al zou ik over 25 jaar, op het strand zittend, Alfa NIET meer mijn ding zijnde, wat ik onwaarschijnlijk acht, dan nog. Alfa is al 20 jaar mijn leven. Een belangrijk deel van mijn leven is Alfa. Al zou ik dat later niet meer zo boeiend vinden, dan blijft die tijd staan. Het is dan een ding van toen. Maar nog altijd onlosmakelijk aan mij verbonden. Wie zegt Rik, zegt Alfa.
Een tattoo moet je niet onvoorbedacht zetten, zeker. Maar als je er voor jezelf uit bent is het klaar! Doen!

Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Jens Hoorn
Guru Duplice
Guru Duplice

wo aug 05, 2009 17:41

Waarom? Omdat Alfa Romeo mijn ding is. Ik heb ook nog een Chili Peppers tattoo op mijn schouderblad. Ook omdat de Peppers mijn ding zijn.
Al zou ik over 25 jaar, op het strand zittend, Alfa NIET meer mijn ding zijnde, wat ik onwaarschijnlijk acht, dan nog. Alfa is al 20 jaar mijn leven. Een belangrijk deel van mijn leven is Alfa. Al zou ik dat later niet meer zo boeiend vinden, dan blijft die tijd staan. Het is dan een ding van toen. Maar nog altijd onlosmakelijk aan mij verbonden. Wie zegt Rik, zegt Alfa.
Een tattoo moet je niet onvoorbedacht zetten, zeker. Maar als je er voor jezelf uit bent is het klaar! Doen!

Rik
Zo is dat.
''Drive tastefully''

SPIDERVELOCE1750

wo aug 05, 2009 17:52

Rik
Zo is dat.
Ook helemaal eens .

Ik heb de mijne in een voor mij zeer belangrijke periode in mijn leven laten zetten , nu alweer bijna 20 jaar geleden ( ze moet dringend eens opgelapt worden :oops: ) . Er verschijnt nog elke dag een glimlach op mijn gelaat als ik ze in de spiegel aanschouw , omwille van die connotatie . :wink:

Patrick
Guru
Guru

wo aug 05, 2009 18:09

Wie het mooi vindt en het zeker wil moet gewoon doen, daar zijn we het wel over eens.

Vorige week zag ik bij de eigenaar van het bedrijf naast ons een flinke vlek op zijn onderarm.
Ik vroeg hem wat hem mankeerde. Hij vertelde dat hij ooit, ondoordacht, een tattoo had laten zetten
en daar later vreselijk spijt van heeft gekregen.
Hij heeft de tattoo een tijdje terug weg laten laseren. Vreselijk pijnlijk en je blijft altijd een littekenachtige plek zien.

Als je voor de laserbehandeling kiest verdwijnt het natuurlijke pigment ook, dus je zult ook
nooit meer bruinen op die plaatsen. Dus na spijt ook nog levenslang onder een parasol. :wink:
Overigens is er naast weg-laseren nog een andere optie en dat is amputatie.......

Ik ken legio mensen die door emotionele gebeurtenissen in hun leven voor een tattoo heb gekozen en
kan helemaal begrijpen dat ze dat gedaan hebben, maar eens gekozen blijft gekozen.

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

SPIDERVELOCE1750

wo aug 05, 2009 18:24

Wie het mooi vindt en het zeker wil moet gewoon doen, daar zijn we het wel over eens.

Vorige week zag ik bij de eigenaar van het bedrijf naast ons een flinke vlek op zijn onderarm.
Ik vroeg hem wat hem mankeerde. Hij vertelde dat hij ooit, ondoordacht, een tattoo had laten zetten
en daar later vreselijk spijt van heeft gekregen.
Hij heeft de tattoo een tijdje terug weg laten laseren. Vreselijk pijnlijk en je blijft altijd een littekenachtige plek zien.

Als je voor de laserbehandeling kiest verdwijnt het natuurlijke pigment ook, dus je zult ook
nooit meer bruinen op die plaatsen. Dus na spijt ook nog levenslang onder een parasol. :wink:
Overigens is er naast weg-laseren nog een andere optie en dat is amputatie.......

Ik ken legio mensen die door emotionele gebeurtenissen in hun leven voor een tattoo heb gekozen en
kan helemaal begrijpen dat ze dat gedaan hebben, maar eens gekozen blijft gekozen.

Patrick.
Mijn schouder amputeren lijkt mij knap lastig Patrick . :lol:

Je hebt helemaal gelijk en ik vind het wel mooi van jou dat je mensen wil aanzetten tot bezinnen eer ze ergens aan beginnen . :wink:

Hylke
Moderator
Moderator

wo aug 05, 2009 18:39

Mijn schouder amputeren lijkt mij knap lastig Patrick . :lol:

Je hebt helemaal gelijk en ik vind het wel mooi van jou dat je mensen wil aanzetten tot bezinnen eer ze ergens aan beginnen . :wink:
Zou je dan ook zoiets hebben voor het Alfa virus?

:lol:

Giulia 2.0 ‘18
GSX-S '22

Jens Hoorn
Guru Duplice
Guru Duplice

wo aug 05, 2009 18:39

Je/of die man zegt het zelf al. Ondoordacht laten zetten. De meeste tattoo's die weg moeten zijn niet goed doordacht. (in een opwelling / of een naam enz.)
''Drive tastefully''

Terug naar “Het Forum Café”