Ze hadden wat moeite om het verbruik te registreren.
Nu vul ik gewoon in wat in me op komt, zo rij ik rustig 3000 kilometer op een tank.
En de volgende keer weer -2500 kilometer

Jammer genoeg heeft mijn vriendin geen rijbewijs en kan ik haar niet blij maken met de 33. Anders had ik dat zeker gedaan!Als je idd die Polo ook privé gaat gebruiken, wat ik wel degelijk snap, is er dan geen mogelijkheid om je vriendin bijvoorbeeld blij te maken met de 33? Of de 33 gewoon laten staan en af en toe een ritje maken. Kun je zo duur maken als je zelf wilt... 33 ff laten taxeren en als semi klassieker verzekeren voor € 100,- per jaar. Ben je van dat probleem ook verlost....
Greetz,
Bas
Cash is King.@all
Heb toch besloten om mijn 33 te koop te gaan zetten. Kan het geld op dit moment even goed gebruiken en we gaan gewoon keihard sparen voor een opvolger. Dan maar even zonder Alfa. Heb ook geen beschikking over een garage ofzo, en ik vind het zonde dat ze buiten staat weg te roesten omdat ik er bijna niet in rijd. Dan maak ik liever iemand anders blij met mijn mooie bella. Dank jullie voor het meedenken. Te koop topic komt er aan!
Spijt heb ik er nu al van, maar als ik echt objectief kijk (zeeeeeeer lastigCash is King.@all
Heb toch besloten om mijn 33 te koop te gaan zetten. Kan het geld op dit moment even goed gebruiken en we gaan gewoon keihard sparen voor een opvolger. Dan maar even zonder Alfa. Heb ook geen beschikking over een garage ofzo, en ik vind het zonde dat ze buiten staat weg te roesten omdat ik er bijna niet in rijd. Dan maak ik liever iemand anders blij met mijn mooie bella. Dank jullie voor het meedenken. Te koop topic komt er aan!
Ga je natuurlijk ontzettend veel spijt van krijgen, maar dat is duidelijk.![]()
Pluspuntje is de opluchting die je gaat ervaren als je van je leasefiets weer in een echte auto stapt. Heb dat meegemaakt van een Peu 206 1.1 naar een 155 2.0 ts. Za-lig!!
Sterkte!! En alvast succes met de verkoop!
Objectief?? Niet doen, joh!! Dan blijft er geen lol over!!Spijt heb ik er nu al van, maar als ik echt objectief kijk (zeeeeeeer lastig) dan is dit even de beste optie. En dan maar uitkijken naar het opluchtingspunt. Heb er nu al zin in.
PB terug!Je hebt PB!