vanmorgen nog aan het slijpen geweest naast een accu aan de lading

ding gaat gelijk naar een andere plaats
bedankt voor de duidelijke tip

grt rogeralfa

De gaten duiken meestal op na het wassen .Je kleren komen vandaag of morgen vanzelf gaten in, duurt altijd even.
bla, bla, bla, ...Gestart met een brandschone witte labojas . Aan het einde van de rit was er nog weinig katoen over .![]()
bla, bla, bla, ...
Kappen met zulke grappen Frank! Als je een fruitmand wilt, kun je ook gewoon bellen...
als kind ben ik ook wel eens met een accu aan het experimenteren geweest. Na een wasbeurt zat mijn spijkerbroek ook helemaal vol met gaatjes. Ik heb altijd vol gehouden dat ik van niks wist (ma had harde handen). Mijn moeder is de broek zelfs nog gaan ruilen omdat dit toch echt een productie fout moest zijn.......sorry ma!
Ook dát heb ik gehad...Ik ben zo eens in een gesloten garagebox aan het knoeien geweest met de benzinepomp van een Jag E-type, om te testen of ze nog werkte hadden we er benzine ingegoten en dan met draadjes verbonden met een batterij. Toen ze begon te pompen, sprong een vonk over op de benzine die eruit spoot... Gelukkig lagen er toevallig dekens vlakbij