De GTV6 is sinds vrijdag terug van de carrosserie nadat er iemand is tegen gereden op een parking
Voorste schokdempers zijn daarvoor vervangen.
Zaterdag: Achterste schokdempers, 4 punts gordel, nieuwe(passende) wielmoeren
Vandaag: uitlaat kleppen gesteld, distributieriem vervangen, andere stuurnaafverlenging
Morgen: Alles wat los moest voor de distributie terug opbouwen, bougies, lucht- en oliefilter, nieuwe olie en koelvloeistof
één van de: benzine filter, stabilisatorstang rubbers vanachter, remvloeistof, casterstang kogels, versnellingsbakolie
Een paar dingen waar ik precies nog niet zo zeker van ben:
- BDP markering op de krukaspoelie is toch het streepje
links voor de P ? (
I P I F I M)
Streepje voor P is voor bovenste dode punt dacht ik, streepje F is voor onsteking(zonder vacuumvervroeging), streepje M is voor ontsteking op X-aantal toeren correct me if i'm wrong.
- De markering op de stroomverdeler is en streepje op de behuizing ter hoogte van cilinder 1 maar moet het midden van de rotor daarmee overeenkomen of juist het begin van de rotor?
- De fabriekswaarde voor uitlaat kleppen is 0.22 - 0.25 mm speling deze moet ik gewoon aanhouden toch?
Heeft er iemand nog een nieuwe thermostaat voor GTV6 liggen inclusief behuizing heb een nieuwe een 75 V6 de aansluiting wijst de verkeerde richting uit.