Ik heb echt geen flauw idee, ik denk een of andere instelling op serverniveau of zoHoe zet je dat er eigenlijk op? Iemand enig idee?Deeplink beveiliging... deze even in de browser kopiëren en je krijgt inderdaad een hele fraaie wallpaper:
Ik heb echt geen flauw idee, ik denk een of andere instelling op serverniveau of zoHoe zet je dat er eigenlijk op? Iemand enig idee?Deeplink beveiliging... deze even in de browser kopiëren en je krijgt inderdaad een hele fraaie wallpaper:
KlikkerdeklikHoe zet je dat er eigenlijk op? Iemand enig idee?Deeplink beveiliging... deze even in de browser kopiëren en je krijgt inderdaad een hele fraaie wallpaper:
En boing... alle plaatjes die hij hier van zijn eigen website heeft gelinkt werkten niet meerMet mijn dank!
We gaan het eens proberen!
Edit: YESS! Grazie!
Derhalve ook het .htaccess weer even verwijderd...En boing... alle plaatjes die hij hier van zijn eigen website heeft gelinkt werkten niet meerMet mijn dank!
We gaan het eens proberen!
Edit: YESS! Grazie!
Ik snap er ook niks van. Ik heb em gewoon gekopieerd van de site waar ik deze wallpaper op zag staan. Verder geen verstand van ''deeplink beveiligingen..''Gevonden op internet. Koele wallpaper voor deze maand
Deeplink beveiliging... deze even in de browser kopiëren en je krijgt inderdaad een hele fraaie wallpaper:
88.198.60.17/images/wallpaper-calendar-february-09/full/rosso_alfa.jpg
Wat is dat eigenlijk voor adres Jens? Alleen het IP adres geeft alleen maar "OK" op je scherm.