Vrees alleen dat ie immens duur is. Enkel de eerste 50 8C spider kopers zullen hem krijgen.8c Horloge moet ik onthouden..misschien iets voor mijn horloge liefhebbende vader
Voor wie er toch nog één wil, wordt de prijs geschat op 25.000$

Vrees alleen dat ie immens duur is. Enkel de eerste 50 8C spider kopers zullen hem krijgen.8c Horloge moet ik onthouden..misschien iets voor mijn horloge liefhebbende vader
Gewoon zelf de 8c kopen en hem het horloge gevenDoe mij er maar 2 dan !
Nee zal m ff snel nr de dealer sturen voor een spider![]()
Of gewoon plaatje uitprinten en op een kermis horloge plakken?
Als je DIT nou voor nog geen 1400 Euro kunt kopen... geef je toch geen cent meer uit aan zo'n modern baggerding van plastic & rubber? (LIJKT me tenminste....)
Graag!Als je DIT nou voor nog geen 1400 Euro kunt kopen... geef je toch geen cent meer uit aan zo'n modern baggerding van plastic & rubber? (LIJKT me tenminste....), hou ik het toch liever bij een modern baggerding
Natuurlijk opa Zaag...Als je DIT nou voor nog geen 1400 Euro kunt kopen... geef je toch geen cent meer uit aan zo'n modern baggerding van plastic & rubber? (LIJKT me tenminste....)
Isotta Fraschini staat zoooooooooooooo goed bij 3-delig grijs....Natuurlijk opa Zaag...Als je DIT nou voor nog geen 1400 Euro kunt kopen... geef je toch geen cent meer uit aan zo'n modern baggerding van plastic & rubber? (LIJKT me tenminste....)Vroegahhh was alles beter...
Toen hadden we nog mannen van staal en boten van hout (en horloges zonder plastic en rubber), nu daarentegen...
Is me gewoon handiger in gebruikGraag!Als je DIT nou voor nog geen 1400 Euro kunt kopen... geef je toch geen cent meer uit aan zo'n modern baggerding van plastic & rubber? (LIJKT me tenminste....), hou ik het toch liever bij een modern baggerding
Zouden ze die horloges bij Gysens in Lokeren hebben, anders rij ik daar morgenvroeg eens naar toeHey Tom,
horloges kun je altijd bestellen bij de dealer, daar hebben ze redelijk veel keuzes in horloges![]()
Hier een voorbeeldje:
Adviesprijs is 149€
Zouden ze die horloges bij Gysens in Lokeren hebben, anders rij ik daar morgenvroeg eens naar toeHey Tom,
horloges kun je altijd bestellen bij de dealer, daar hebben ze redelijk veel keuzes in horloges![]()
Hier een voorbeeldje:
Adviesprijs is 149€
Waaslandmotors, is in Sint-Niklaas zeker?Neen, niet in voorraad, zeker bij Gysens niet![]()
Waaslandmotors mischien wel, geloof dat die daar wel een vitrineke geeft staan met horloges,vulpennen,ceintuurs...
Is wel al een tijdje geleden dat ik daar geweest ben
Waaslandmotors, is in Sint-Niklaas zeker?Neen, niet in voorraad, zeker bij Gysens niet![]()
Waaslandmotors mischien wel, geloof dat die daar wel een vitrineke geeft staan met horloges,vulpennen,ceintuurs...
Is wel al een tijdje geleden dat ik daar geweest ben
anders kan ik ook altijd eens bij mijn goede vriend Caudron gaan...gaat me gaag zien komen als het enkel maar voor een horlogeken is
(toch ast dien éne verkoper is allé
)...