Jongens tot zover dank voor het medeleven, Vandaag heeft de schade expert van de "tegenpartij" contact opgenomen en een afspraak gemaakt voor een taxatie van de schade. Dus dat ziet er tot zover goed uit, want die verzekeringsmaatschappij heeft al toegegeven dat hun client fout was.
Dit natuurlijk ook naar aanleiding van de verklaring van de getuige die ook bij mijn zoon in de auto zat.
@ whizzman het gaat om een 155 wide body van 1997 (type Viaggio) kleur is metallic blauw/grijs).
De schade is eigenlijk alleen krassen op de bumper, LV. scherm (kan uitgedeukt worden) en motorkap heeft aan de zijkant ook krassen. Koplamp zelf is heel, alleen de richtingaanwijzerunit wat naast de koplamp zit is kapot. er kan gewoon mee gereden worden.
Het is zonde want deze Alfa gaat me toch aan het hart. we kochten hem in begin 2000 met een km.stand van 33.000. we hebben hem jarenlang als dagelijkse auto gebruikt, ook door mijn echtgenote als woon/werkverkeersauto.
In 2006 verkocht aan mijn oudste zoon bij km. stand van ong. 135. 000 km. Begin november 2008 heeft mijn jongste zoon hem overgenomen van zijn broer. De km.stand is inmiddels bijna 180.000. Hij heeft ons nog nooit in de steek gelaten, en krijgt altijd optijd een servicebeurt en heb natuurlijk al diverse malen de distributieriem vernieuwd. we hebben nog nooit een auto zo lang in de familie gehad en er zoveel kilometers mee gereden (behalve de Berlina, maar dat is heel wat anders.) Dus vergeef me dat ik wat sentimenteel met deze 155 ben
Mvg. Richard
www.berlina.nl
Een Berlinarijder doet het met een vette grijns.