ik had vanavond helaas een etjentje ! ik had liever rondgetoerd.
Maar even kort: rond 17 uur was ik terug van Valkenburg. ik heb er meteen de xportkentekens opgeschroefd waarmee ik nog enkele dagen moet rijden ('t is echt niet mooi hoor

)
ik durfde er amper mee gaan rijden, maar heb toch doorgebeten ! voorzichtig rond de wijk, en stilaan leerden we elkaar toch beter kennen ! wat een genot ! verder van huis weg, een ritje van een kilometer of 20 ! even m'n zoontje naar een feestje gebracht met de Bert, hij had 't me nooit vergeven mocht ik 't niet gedaan hebben ! Kwam daar weer toe bij de typische rijke gezinnen zoals mijn streek er hier vol van is ! (Saab rijders) Haha, de Bert PAL in het midden van de oprit geplaatst, fijn dat je meteen een aantal gordijntjes ziet opzij schuiven op te gluren !

't is allemaal nog ff wennen, de drempels hier in de wijk neem ik tegen 0.00001 km/h (terwijl ie dat sneller kan, maar ik wil geen ellende). die arme chauffeurs die achter me reden terwijl ik de drempels over kroop

De radio doet 't, even getest, maar meteen weer uitgezet, ik wil haar horen brullen en geen radio !

heb haar mooi warmgereden en dan ff 4500 rpm in tweede versnelling !!! brrrrr. kippevel jongens !!!!!
wat is dit een droomauto !
heb 'r daarnet nog ff gestart, meteen prima lopen ! begin de carbs na 15 jaar injectie rijden terug gewend te worden ! 't feit dat ook de buren wakker zijn nu (heerlijke brulpijp) intereseert me niets !

asociaal Bert gedrag !
Jasparon, nog bedankt dat je dit juweeltje aan me hebt willen verkopen (want je was denk ik zelf ook selectief en had 'm niet zomaar aan iedereen meegegeven !)
ik heb er een prachtige Bert en een toffe vriend in Limburg aan overgehouden !
Wat kan het leven mooi zijn !
getekend: een overgelukkige bertone bezitter !