ehh dat bordje ben ik niet tegen gekomen (ook de knol en de eendjes niet)Ik mis de eendjes nog en ... een paard liep er toen ook tussen (was toen al 'n ouwe knol : 't "rampante" was er af vermoedelijk intussen de pijp uit ), los wel te verstaan ! Vietato da's toch met het duits Vie voor Vee hè ...je bedoelt deze kom baan???Straks thuis foto's kijken :
Monza is echt prachtig, heb 'n hele mooie herinnering aan 2000 toen was ik mee met vriend Gelenaar Marc Goossens met het Cadi LMP programma .
We zijn zaterdagavond samen met'n paar Italiaanse vrienden van me nog 'n paar Grappa's gaan drinken... Marc heeft de start zondag aan ploegmaat Tinseau gelaten'n Marc heeft toen overgenomen en op en over de andere Cadillac van Collard-Bernard gefietst...
Monza en omgeving (Lissone, Saronno(yep van de amaretto) en Burago(yep vd modelauto's) di Molgaro : daar is 'n leuk hotel met raceguesthistorie) zijn echt wel de moeite en vooral ergens 'n dorpje waarvan de naam me ontschiet bovenop 'n heuveltop . En dan het circuit, een wandeling op de oude banking is 'n must : je ziet zo de beelden van "Grand Prix" voor je...
Ja we zijn stikjaloers ooit wil ik er nog'ns zelf rijden : 9-7 via www.pistenclub.com lukt me helaas niet ...
das het grappige van italie... hun levensmotto is eigenlijk "een regel kan minimaal op 4 manieren worden verbroken" en dat went snellll, dus hek, welk hek![]()
![]()
maar dan ben je dus ook de huisdieren tegen gekomen van monza
het leuke hieraan is dan weer dat deze beesten nog geen krimp geven als er een bende luid gillende gt autos voorbij denderen, nog geen 20 meter van de plaats waar ze staan (of ze zijn inmiddels stokdoof van de herrie)
en geloof me, je staat ff raar te kijken als je een rondje circuit aan het doen ben en je komt een half geitenkamp tegen midden op de baan![]()
(en nee ik heb geen eten voor jullie!!!!)
das de meest eenvoudige vorm ja... mar geloof me, het is heul kikLeuke ervaring lijkt me toch
Niet alleen heel erg lief, ook heel erg lekker !
de mederwerkers van een gezellig restaurantje (en de meest linker een heel erg lief meisje
ik zal niet in details treden, maar ehh... JANiet alleen heel erg lief, ook heel erg lekker !
de mederwerkers van een gezellig restaurantje (en de meest linker een heel erg lief meisje![]()
![]()