Ha dan hoef ik ook niet van baan te wisseleneen dag begint met zonsopgang en eindigt met zonsondergang
inderdaad onzinDenk er goed over na voordat je als autoverkoper aan de slag gaat. Is wel een apart slag mensen en het moet je echt liggen.
Bekijk de volgende link eens, daar staan alle banen in de automotive branche wel op http://www.jobmotive.nl
Maar nogmaals, denk goed na wat je wil. Wat is je opleidingsniveau? Wat zoek je in een sales functie?
Apart slag mensen![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een onzin !!!!
Leo. (verkoper TOYOTA !!)
super ik ga kijken!Vaartland autos in zwolle vroeg een tijd terug nog naar mensen. Nu weetik het niet.. maar je kan het proberen
Ga weer studeren. Heb ik ook gedaan, ik ben nu 23 en zit in het 2e jaar van mijn studie, ik studeer IBMS (international business management) en dat bevalt me prima. Oke, het is niet zo leuk dat ik geen rijtjes huis meer heb en nu mn douche moet delen met 5 anderen. Maar het is prettig om mn wereld te verbreden (letterlijk in mijn geval, ik reis nu veel meer) en te zien dat ik nu veel verder kan komen dan ik ooit gedacht had.hoi mensen,
allemaal bedankt voor jullie reacties. Ik heb al een aantal reacties gehad op mijn sollicitaties en heb vrijdag mijn eerste gesprek al.
Ik ga het toch doorzetten want mijn gevoel zegt dat ik het moet proberen. Misschien kan ik zelfs vanuit een verkoop functie weer in een buitendienst functie in de autobranche stromen. Daarnaast ben ik pas 22 en heb nog geen ernstige financiële verplichtingen dus ik heb ook nog genoeg tijd om te proberen. Ik heb er wel erg zin aan en wil sowieso iets met mijn hobby doen en ik denk dat dat op deze manier wel gaat lukken.
ik hou jullie op de hoogte!
greetz laurens
Ik wil best weer studeren maar iets wat ik zeker niet meer wil is me verbreden. Ik ben nu een jaar aan het werk daarvoor heb ik een jaar HBO CE gedaan. Ik ben hier mee gestopt omdat de manier waarop onderwijs tegenwoordig wordt gebracht mij niet aanstaat. Ik heb geen zin om met een stel jochies ( ik weet het ik ben zelf ook nog niet zo oud maar zo voelt het wel ) die rwchtstreeks van de HAVO afkomen stuiteren in een PGO groepje te zitten. En ze vervolgens elke keer achter de kont aan te moeten zitten omdat hun dingen niet doen. Het lijkt wel of zelfs HBO studenten nog van hun ouders naar school moeten ofzo want zelf wil het gros niet.Ga weer studeren. Heb ik ook gedaan, ik ben nu 23 en zit in het 2e jaar van mijn studie, ik studeer IBMS (international business management) en dat bevalt me prima. Oke, het is niet zo leuk dat ik geen rijtjes huis meer heb en nu mn douche moet delen met 5 anderen. Maar het is prettig om mn wereld te verbreden (letterlijk in mijn geval, ik reis nu veel meer) en te zien dat ik nu veel verder kan komen dan ik ooit gedacht had.hoi mensen,
allemaal bedankt voor jullie reacties. Ik heb al een aantal reacties gehad op mijn sollicitaties en heb vrijdag mijn eerste gesprek al.
Ik ga het toch doorzetten want mijn gevoel zegt dat ik het moet proberen. Misschien kan ik zelfs vanuit een verkoop functie weer in een buitendienst functie in de autobranche stromen. Daarnaast ben ik pas 22 en heb nog geen ernstige financiële verplichtingen dus ik heb ook nog genoeg tijd om te proberen. Ik heb er wel erg zin aan en wil sowieso iets met mijn hobby doen en ik denk dat dat op deze manier wel gaat lukken.
greetz laurens
Als vol tijd geen optie is, doe dan deel-tijd, ik ken eigenlijk niemand die er spijt van heeft gekregen.
Ik snap precies wat je bedoelt, ondanks dat op mijn opleiding het nivo een stuk hoger ligt, heb ik er ook wel last van. Als ik nu weer overnieuw zou beginnen, dan zou ik ook deeltijd gaan doen. Ik heb (zoals je misschien wel gezien hebt) een jaar in Finland gestudeerd en ik vond het jammer dat ik niet kon blijven, de opleidingen daar zijn veel beter.Ik wil best weer studeren maar iets wat ik zeker niet meer wil is me verbreden. Ik ben nu een jaar aan het werk daarvoor heb ik een jaar HBO CE gedaan. Ik ben hier mee gestopt omdat de manier waarop onderwijs tegenwoordig wordt gebracht mij niet aanstaat. Ik heb geen zin om met een stel jochies ( ik weet het ik ben zelf ook nog niet zo oud maar zo voelt het wel ) die rwchtstreeks van de HAVO afkomen stuiteren in een PGO groepje te zitten. En ze vervolgens elke keer achter de kont aan te moeten zitten omdat hun dingen niet doen. Het lijkt wel of zelfs HBO studenten nog van hun ouders naar school moeten ofzo want zelf wil het gros niet.Ga weer studeren. Heb ik ook gedaan, ik ben nu 23 en zit in het 2e jaar van mijn studie, ik studeer IBMS (international business management) en dat bevalt me prima. Oke, het is niet zo leuk dat ik geen rijtjes huis meer heb en nu mn douche moet delen met 5 anderen. Maar het is prettig om mn wereld te verbreden (letterlijk in mijn geval, ik reis nu veel meer) en te zien dat ik nu veel verder kan komen dan ik ooit gedacht had.hoi mensen,
greetz laurens
Als vol tijd geen optie is, doe dan deel-tijd, ik ken eigenlijk niemand die er spijt van heeft gekregen.
Dus als ik een opleiding ga doen wil ik dit doen in een avond studie of deeltijd. Maar omdat ik zeker wil weten wat ik leuk vind ben ik mij eerst op deze wijze aan het orienteren. Vervolgens kijken wat voor mogelijkheden er zijn.
Maar een voltijd studie begin ik niet meer aan. Ik kan het wel maar trek het niet
Tips zijn altijd welkom dus als je wat namen zou kunnen roepen?ah met die studenten valt het reuze mee... degene die je het meest storen, die volgen de les meestal niet![]()
ik ben vanuit de autobranche mbo ook naar het hbo gegaan...
Hbo op de hes in amsterdam is bestwel pittig de mindere word er dan ook redelijk snel uitgeknikkerd maarja.
Als je niets kan vinden moetje maar ff zeggen.. ik ken redelijk veel bedrijven in zwolle en omstreken vanwege stages en gewerkt bij onderdelenleveranciers etc
misschien dat ik nog wel iets voor je kan vinden