Zoals de man boven me zegt, of een 156sw als ik een gezinnetje zou hebben.
Ciao!
Ahum.......ben ik dan zo mannelijk??????? De 156 heeft een veel lekkerdere zit dan de 147 vind ik. De147 zit hoog en in de 156 zit je lekker IN de stoel.In elke oude test van de 156 GTA kon je lezen dat het een echte-mannen-auto is...De 147 GTA heeft de ruwe kantjes er wat minder aanzitten.
![]()
De 156 Gta heeft géén VDC (ESP) de 147 Gta wél, anderzijds is de 147 iets homogener maar de 156 kan je dus wel met de kont zetten voor de bocht terwijl dat bij de 147 begrensd is . ESP gaat wel pas ingrijpen als je gaat tegensturen, dus als je even langer wacht...Wat ik mij kan herinneren uit een test, weet niet welke, is dat de achterkant van de 156 GTA losser is. Is dus eerder in een drift te krijgen dan de 147 GTA, die moet je meer forceren. Op zich wel logisch: er hangt bij een 156 nu eenmaal meer gewicht over de achteras, en dan is er makkelijker een pendulumeffect te bewerkstelligen.
Nee deze heb ik nog niet gezien, Hoezo ? ? is daar iets mee ?Ahum.......ben ik dan zo mannelijk??????? De 156 heeft een veel lekkerdere zit dan de 147 vind ik. De147 zit hoog en in de 156 zit je lekker IN de stoel.In elke oude test van de 156 GTA kon je lezen dat het een echte-mannen-auto is...De 147 GTA heeft de ruwe kantjes er wat minder aanzitten.
![]()
Ruwe kantjes heb ik nog niet zo ontdekt.
Hij ligt als een blok op de weg, stuurt heel direct, bromt als een beer onder de 4000 toeren en brult als een leeuw daarna! Heerlijk!!!!!
Ben je aan de 147 GTA van Sam van Lingen aan het denken??? Die auto met dat Ierse kenteken????
Geef mij maar de 156 maar ja hoe kan ik iets anders beweren hier
Bijna goed, de gta's hebben 250 PK (dacht ik). De GT net iets minder: 240 PK. Is bedoeld om de GTA's het meeste vermogen te laten behouden... marketing dusIk zou de GT 3.2 v6 nemen.
Minder woest uiterlijk, maar met hetzelfde vermogen als de GTA's.
Ow ik dacht dat je de auto kendeDaar is niets mis mee zover ik weet, was gewoon nieuwsgierig of je met die auto bezig was.