Als ze werkelijk met 6 zijn, blijft het ook niet geheim.Normaalgsproken blijft in Best niks geheim, maar dit helaas nog wel.
Als ze werkelijk met 6 zijn, blijft het ook niet geheim.Normaalgsproken blijft in Best niks geheim, maar dit helaas nog wel.
Het beroemde '2 man kunnen een geheim bewaren, als er tenminste 1 dood is'. Maar er is niks bekend. Niet officieel, niet in de wandelgangen, niet in de kroeg, helemaal niks.Als ze werkelijk met 6 zijn, blijft het ook niet geheim.Normaalgsproken blijft in Best niks geheim, maar dit helaas nog wel.
Het beroemde '2 man kunnen een geheim bewaren, als er tenminste 1 dood is'. Maar er is niks bekend. Niet officieel, niet in de wandelgangen, niet in de kroeg, helemaal niks.Als ze werkelijk met 6 zijn, blijft het ook niet geheim.Normaalgsproken blijft in Best niks geheim, maar dit helaas nog wel.
dat bedoel ik maar dat ging over vrouwen en bij mannen was het 3 man, de tijd zal het leren, wees gerust.Het beroemde '2 man kunnen een geheim bewaren, als er tenminste 1 dood is'.
Zoiets ja, serieus, voor die gasten ga je niet eens meer op de loop als ze je willen hebben. Ik heb 1x zo'n agent een dronken gast zien arresteren die tegenstribbelde. Die werd vakkundig door 1 iemand (in nederland doen ze dat met 3 of 4 man) tegen de grond gewerkt, geboeid en in de auto gezet. Zijn partner keek er heel rustig naar.
@ Rob artc: beetje meer van dit idee??
Het is zó verdacht stil, dat is gewoon bijna eng. Ik heb ook 2 jongere broers en nog aardig wat vrienden en kennissen in Best tussen de 20 en 30 jaar oud, maar niemand weet iets... een unicum en een dieptepunt.
@ Yuri, ik zal mn vriendin eens uithoren, zij woont ook in Best (Hoefblad) en werkt op de markt, dus ze krijgt nogal wat te horen. Misschien dat zij wat weet.