Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: een alfa naar de sjonnie helpen...

di nov 20, 2007 20:43

Afbeelding

What the fu*k?

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

di nov 20, 2007 22:02

Afbeelding

What the fu*k?
Neee later pas.

;)

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: een alfa naar de sjonnie helpen...

di nov 20, 2007 22:04

:jumping: :jumping: :jumping: :jumping:

jef 75
Guru
Guru

di nov 20, 2007 22:14

Afbeelding

What the fu*k?
wat een vadsige blinkende vetschoften!! bah ,slopen die kudde onkruid. :twisted:

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di nov 20, 2007 22:24

H&S boot op de gayparade?

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

di nov 20, 2007 22:25

Op het Sp[ettacolo stond een Giallo Ocra Juul met plexiglazen grille en sparschermverbreding. Zoiets moet kunnen toch? Het was nog echt mooi ook.
foto? :roll:

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

di nov 20, 2007 22:34

Sieger, denk deze..

Afbeelding

Zeker niet sjonnie, dik! 8)

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di nov 20, 2007 22:47

Afbeelding

What the fu*k?
Dit was in mijn orginele post een foto van een foto op die gehost stond op de site van de ARTC155. Omdat de heren kennelijk niet te spreken waren over mijn mening betreffende hun optische modificaties hebben ze de foto vervangen. In internet-kringen ook wel bekend als een "goatse". De wagens waar het om ging waren onder meer deze:

klikkie
nog een klikkie
om het af te leren
En als klap op de vuurpijl
deze

Foto's uiteraard van racephoto.nl

Ik ben benieuwd wat voor andere foto's er nog op die url komen te staan. :)

greyhound

di nov 20, 2007 22:58

Hey Whizzman,

Don't worry, be happy! Er zijn nou eenmaal mensen die iets niet leuk vinden om wat voor redenen dan ook. Hier staan ongetwijfeld ook commentaren van mensen wiens auto het daglicht niet kan verdragen. Althans volgens enkelen. Ben je gelukkig met je Alfa dan zal het je toch een rotzorg zijn, wat anderen van je Alfa vinden. Ik tenminste heb er %^&* aan wat anderen van mijn Alfa vinden. En tot slot het allerbelangrijkste: Al is het een wc die ergens in het weiland staat en hij is gemaakt door Alfa, dan IS het een Alfa Romeo. En dat wordt door een groot gedeelte van de mensen wel eens vergeten. Nogmaals, ik heb er #$%^&& aan wat anderen van mijn Alfa vinden. En dat moet jij ook doen.

BE HAPPY!!!!!!!

Greyhound :D :D :D :D :D

aralfa
Member
Member

di nov 20, 2007 23:09

WhizzMan kijkt zelf ook nooit in de spiegel, want daar is spiegel tegen opgewassen.
Jammer dat je overal zo dom op reageerd, en om dan uit puur leedvermaak tegen H&S een foto van mijn auto te posten.
Hoop dat wij elkaar eens treffen op een meeting, :twisted: of ga je je dan weer als vrouw verkleden met je paardestaart?

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di nov 20, 2007 23:10

Hey Whizzman,

Don't worry, be happy! Er zijn nou eenmaal mensen die iets niet leuk vinden om wat voor redenen dan ook. Hier staan ongetwijfeld ook commentaren van mensen wiens auto het daglicht niet kan verdragen. Althans volgens enkelen. Ben je gelukkig met je Alfa dan zal het je toch een rotzorg zijn, wat anderen van je Alfa vinden. Ik tenminste heb er %^&* aan wat anderen van mijn Alfa vinden. En tot slot het allerbelangrijkste: Al is het een wc die ergens in het weiland staat en hij is gemaakt door Alfa, dan IS het een Alfa Romeo. En dat wordt door een groot gedeelte van de mensen wel eens vergeten. Nogmaals, ik heb er #$%^&& aan wat anderen van mijn Alfa vinden. En dat moet jij ook doen.

BE HAPPY!!!!!!!

Greyhound :D :D :D :D :D
Het gaat niet om mijn auto hoor, maar om wat ik van die van hun vind. Ik ben trots op mijn auto, als ik er een plaatje van neerzet en iemand anders linkt daar naar op een site en zegt dat ie het niets vindt, moet ie dat vooral doen.Ik heb genoeg zelfvertrouwen om dat aan te kunnen en sta achter wat ik neer zet want ik ga er van uit dat mensen zelf wel een mening kunnen vormen naar aanleiding van het plaatje.

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di nov 20, 2007 23:14

WhizzMan kijkt zelf ook nooit in de spiegel, want daar is spiegel tegen opgewassen.
Jammer dat je overal zo dom op reageerd, en om dan uit puur leedvermaak tegen H&S een foto van mijn auto te posten.
Hoop dat wij elkaar eens treffen op een meeting, :twisted: of ga je je dan weer als vrouw verkleden met je paardestaart?
Het gaat mij niet om leedvermaak, maar om wat ik van de bestickering van jou auto vindt. Hoe ik me kleed of mijn haar draag is al helemaal niet relevant voor dit topic en ik hoop je zeker ook eens op een meeting te ontmoeten zodat we als 2 volwassen mensen op een normale manier met elkaar kunnen praten over onze gezamelijke liefde voor de auto's van Alfa Romeo. Smaken verschillen, dat lijkt me duidelijk, als jij kritiek op jou smaak niet aan kan zegt dat denk ik meer over jou dan over degene die kritiek uit.

aralfa
Member
Member

di nov 20, 2007 23:16

jij post die foto's alleen maar omdat het met H&S te maken heeft, en niks met eigen mening. Jij wilt een reactie uitlokken. We kennen je inmiddels al heel wat langer dan vandaag

want een bestickerde 75 of RZ post je niet, zo oppervlakkig..

MarcoAzzurro
Guru Duplice
Guru Duplice

di nov 20, 2007 23:31

Gezellig weer..., slotje maar dan?

Afbeelding

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di nov 20, 2007 23:39

jij post die foto's alleen maar omdat het met H&S te maken heeft, en niks met eigen mening. Jij wilt een reactie uitlokken. We kennen je inmiddels al heel wat langer dan vandaag

want een bestickerde 75 of RZ post je niet, zo oppervlakkig..
Zoals ik al eerder heb gezegd, ik postte het orginele plaatje omdat 4 van de 6 foto's in de compilatie auto's bevatten die naar mijn mening versjonnificeerd zijn. Daar gaat dit topic namelijk over. Jij komt ineens met H&S aan, ik heb ze nooit genoemd, vertegenwoordig jij ze of zo? Even for the record ik heb helemaal NIETS tegen H&S, dus waar je dat vandaan haalt is mij een raadsel.

Terug naar “Het Forum Café”